//
کدخبر: ۳۴۵۱۰۸ //
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران:

تصادف ۳ خودرو در جاده تهران-ساوه/۴نفر مصدوم و ۲تن جان باختند

رباط کریم- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از تصادف ۳ خودرو در جاده تهران-ساوه خبر داد و گفت: در این حادثه ۴ نفر مصدوم و ۲ تن جان باختند.

تصادف ۳ خودرو در جاده تهران-ساوه/۴نفر مصدوم و ۲تن جان باختند
به گزارش فرتاک نیوز،

شاهین فتحی از امداد رسانی عوامل عملیاتی هلال احمر رباط کریم در کنار عوامل اورژانس به ۴ مصدوم تصادف نیسان و دو پراید در جاده تهران- ساوه خبر داد و گفت: در این تصادف دو نفر جان باختند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در این خصوص اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۴۰ دقیقه پنجم فروردین گزارشی مبنی بر تصادف یک دستگاه نیسان و دو دستگاه پراید در اتوبان تهران- ساوه بعد از رودخانه شور در مرز استان تهران و ساوه از طریق اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام شد.

وی گفت: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات پرند (عوارضی تهران-ساوه) به محل حادثه اعزام شدند.

فتحی بیان کرد: پس از رسیدن تیم‌های عملیاتی و ارزیابی صحنه مشخص شد این تصادف ۶ حادثه دیده دارد که متأسفانه قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی هلال احمر، دو نفر از آنها به دلیل شدت حادثه و جراحات وارده جان باخته اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: با همکاری اورژانس و دیگر عوامل، عملیات امداد و نجات برای امدادرسانی به چهار مصدوم دیگر آغاز شد.

فتحی در ادامه افزود: یکی از مصدومان حال وخیمی داشت که توسط پزشک اورژانس، داروهای تخصصی احیا به وی تزریق شد و عملیات احیای قلبی ریوی آغاز و توسط امدادگران هلال احمر رباط کریم به مرکز درمانی فاطمه زهرا (س) رباط کریم منتقل شد.

وی ادامه داد: از مجموع سه مصدوم باقیمانده نیز دو مصدوم دیگر به دلیل نیاز به تکمیل چرخه درمان، توسط همکاران اورژانس به مرکز درمانی منتقل و یک نفر دیگر به صورت سرپایی مداوا شد.

فتحی اظهار داشت: اجساد دو فوتی این حادثه نیز تحویل عوامل انتظامی شد و این عملیات در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه پایان یافت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۱۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان