//
کدخبر: ۳۴۲۳۲۹ //

مهار به موقع آتش سوزی خوابگاه شاغلین و نجات ۲۵ نفر

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت:در جریان آتش سوزی در یک ساختمان ۶۰ اتاقه چهار طبقه واقع در خیابان ملاصدرا، حریق به سرعت مهار و ۲۵ نفر از ساکنان توسط آتش نشانان از میان دود و آتش نجات یافتند.

مهار به موقع آتش سوزی خوابگاه شاغلین و نجات ۲۵ نفر
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد هادی قانع اظهار داشت: در ساعت ۱۰و۵۵ صبح امروز در پی تماس ساکنان ساختمان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش از یک اتاق،  ستاد فرماندهی آتش نشانی بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۲ و یک را به همراه گروه امداد و نجات به همراه خودروهای حامل دستگاه های تنفسی، به محل حادثه واقع در خیابان ملاصدرا اعزام کرد.

 رییس سازمان آتش نشانی شیراز افزود: یکی از اتاق های این مجموعه ۲۳ واحدی ۶۰ اتاقه در طبقه دوم، طعمه آتش سوزی شد و دود غلیظی از داخل ساختمان خارج می شد.

وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله با توجه به حساسیت عملیات و حضور ساکنین در ساختمان، به دو گروه عملیاتی تقسیم شدند که گروه اول اقدام به خاموش کردن آتش و گروه دوم نیز به نجات ساکنان گرفتار در میان دود و آتش مشغول شدند.

قانع تصریح کرد: خوشبختانه آتش نشانان توانستند تعداد ۲۵ نفر از ساکنان که در میان دود و حرارت بدام افتاده بودند را نجات داده و به بیرون از ساختمان انتقال دهند.

این مقام مسئول اظهار داشت: آتش نشانان پس از مهار و خاموش کردن کامل آتش سوزی، دود حاصله را به وسیله فن های قوی به بیرون از ساختمان تخلیه کردند.

وی با اشاره به این که این حادثه مصدومی نداشت، اعلام کرد: این حادثه در همان لحاظ اولیه و قبل از سرایت به دیگر واحد ها به صورت کامل مهار شد.

علت توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شیراز در دست بررسی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۳۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان