//
کدخبر: ۳۳۱۶۲۵ //

آتش گرفتن یک ساختمان مسکونی در شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: وقوع انفجار و آتش‌سوزی در یک آپارتمان مسکونی در محله کوشک میدان شیراز، باعث سوختگی یک نفر و بروز خسارات در این منزل شد.

آتش گرفتن یک ساختمان مسکونی در شیراز
به گزارش فرتاک نیوز،

در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز انفجار در یک منزل مسکونی و مشاهده خروج دود و آتش از یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه سه را در ساعت ۱۰:۲۶ دقیقه صبح امروز، به محل حادثه واقع در کوشک میدان اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز در این زمینه گفت: یک آپارتمان ۹۰ مترمربعی در طبقه دوم ساختمان چهار طبقه مسکونی، به دلایل نامعلومی دچار انفجار و آتش سوزی شدید شد.

محمدهادی قانع با اشاره به احتمال گسترش آتش سوزی به دیگر واحدهای این منزل مسکونی، افزود: براثر انفجار بخشی از دیوارهای جانبی این منزل مسکونی دچار تخریب شده و به پایین ساختمان فرو ریخت.

وی ادامه داد:  آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق و گاز ساختمان، با بکارگیری چند رشته لوله آب‌دهی آتش نشانی به مقابله با آتش سوزی پرداخته ودر کمترین زمان ممکن، شعله های آتش را خاموش و از سرایت آن به واحد های دیگر جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز اضافه کرد: شدت این انفجار و آتش سوزی به حدی بود که دیوار های خارجی ساختمان، در و پنجره ها تخریب و به منزل مسکونی خسارت وارد شده بود.

قانع ادامه داد: با عملیات سریع آتش نشانان، ساکنین ساختمان از طبقات دیگر به فضای خارجی منتقل و آتش سوزی در مدت زمان کوتاهی خاموش شد و آتش نشانان پس از لکه گیری کامل این آتش سوزی، دودهای حاصله را با استفاده از فن های قوی به بیرون تخلیه کردند.

وی اظهار داشت: در جریان این حادثه، صاحب خانه دچار سوختگی و جراحات شد که مصدوم بلافاصله  به مرکز درمانی انتقال یافت.

 گفتنی است علت وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان عملیات آتش نشانی شیراز در دست بررسی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان