//
کدخبر: ۳۳۸۹۷۰ //

مرگ کودک ۳ ساله با لگدهای دایی سنگدل!

مادر کودک خردسال پس از حمله شبانه برادرش به فرزندش، نتوانست صبح هنگام او را از خواب بیدار کند.

مرگ کودک 3 ساله با لگدهای دایی سنگدل!
به گزارش فرتاک نیوز،

کودک سه ساله‌ای که حین بازی به علت ایجاد سر و صدا مورد حمله دایی اش قرار گرفته بود مُرده در رختخوابش پیدا شد. دایی این کودک به علت بازی و ایجاد سر و صدای شب هنگام این کودک با لگد به وی حمله ور شده بود.

پس از این حادثه، مادر قربانی صبح هنگام با جسد بی جان دخترش در رختخواب مواجه شد. او هنگامی که به اتاق «آیسِنور» مراجعه کرد موفق به بیدار کردن وی از خواب نشد. مادر قربانی بلافاصله با اورژانس پزشکی تماس گرفت، اما مرگ این کودک توسط تیم اورژانس در محل حادثه اعلام شد. دایی و مادر کودک که نامش «کادِر کی» اعلام شده پس از این حادثه هولناک توسط پلیس ترکیه در استان بوردور بازداشت شدند. پلیس، مادر و دایی قربانی «هیزیر تونک سی» را در ارتباط با مرگ مشکوک این کودک روانه بازداشتگاه کرده است.

دایی کودک در بازجویی پلیس گفت که شب هنگام به علت ایجاد سر و صدا با لگد به خواهرزاده اش حمله کرده است. بنا به گزارش روزنامه محلی هابرترک، «کادر توگلا»، مادربزرگ قربانی مدعی شد که نوه اش دائما مورد خشونت خانگی قرار می‌گرفته است. او در این باره گفت: "آن‌ها کودکان را گرسنه نگه می‌داشتند و او را در اتاق زندانی می‌کردند."

پلیس

وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که به تازگی مرگ یک کودک خردسال آمریکایی نیز خبرساز شده بود. بنا به گزارش رسانه‌های آمریکایی پدری که فرزندش را به مدت ۱۰ ساعت در خانه تنها گذاشته بود پس از بازگشت به خانه با جسد او مواجه شد.

«ویلنر بلیزر» اهل اورلاندو در ایالت فلوریدا مجبور شد تا شیفت طولانی تری را در محل کارش برای پوشش بدهی خود بگذراند که پس از مراجعه به خانه با صحنه‌ای حزن انگیز مواجه شد. بنا به گزارش WKMG این پدر مجرد مجبور بود شیفت‌های طولانی تری کار کند تا بتواند هزینه کرایه خانه خود و دخترش را تامین کند.

کودک آژاری

او در روز حادثه تلاش کرده بود تا پرستاری را برای فرزندش پیدا کند، اما موفق به پیداکردن پرستار نشد. با این حال این پدر جوان پس از بازگشت به خانه، فرزندش را در حالی که روی شکم افتاده و جان خود را از دست داده بود، پیدا کرد. هنوز سن دقیق قربانی مشخص نشده، اما گفته می‌شود او در ماه آگوست به دنیا آمده و چهار ماه بیشتر نداشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۹۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان