//
کدخبر: ۳۳۸۸۵۴ //

قاتل فراری در ورامین دستگیر شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: یک قاتل فراری در ورامین در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب قتل دستگیر شد.

قاتل فراری در ورامین دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان ورامین، عوامل انتظامی و کاراگاهان پلیس آگاهی با اعزام به منطقه، نسبت به بررسی صحنه جرم اقدام کردند.

وی افزود: در بررسی اولیه پلیس، مشخص شد فردی با هویت معلوم با همراهی 2 نفر، به درب منزل دوست خود برای دریافت مطالبه قبلی مراجعه کرده و با ایجاد صدا، با وی و مستأجر آن منزل درگیر و با چاقو یک نفر را مجروح می‌کند.

وی اظهار داشت: در حین این درگیری، شخص دیگری نیز وارد معرکه شده و بر اثر اصابت چاقو، به شدت مجروح می‌شود و متهم بلافاصله از محل متواری می شود.

عزیزی تصریح کرد: فرد مجروح پس از مراجعه به مراکز درمانی، به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

وی گفت: عوامل انتظامی با اقدامات فنی و اطلاعاتی، قاتل را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه، وی را به همراه همدستانش کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: متهم در تحقیقات پلیسی، به جرم قتل با انگیزه اختلافات مالی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده، به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

۸ کیلوگرم تریاک در قرچک کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری توزیع کننده مواد مخدر و کشف ۸ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجم الدین مرادی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی با هویت معلوم در امر توزیع و فروش مواد مخدر از نوع تریاک، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: عوامل انتظامی پس از شناسایی محل فعالیت و اختفای متهم، پس از اخذ مجوز قضایی به محل اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه، وی را دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی از منزل متهم، هشت کیلوگرم ماده مخدر تریاک به همراه سه ترازوی مخصوص توزین مواد مخدر و یک قبضه اسلحه شکاری کشف شد.

وی اظهار داشت: پس از تکمیل پرونده، متهم به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی قرچک همچنین از کشف سه قبضه سلاح غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در پی کسب خبری مبنی بر فروش سلاح غیرمجاز در یکی از مناطق قرچک، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت قرچک قرار گرفت.

مرادی تصریح کرد: مأموران انتظامی پس از حصول اطمینان از صحت خبر واصله، با هماهنگی مراجع قضایی به محل فعالیت متهم مراجعه و ضمن دستگیری وی، سه قبضه سلاح شکاری به همراه ۵ بسته ساچمه فلزی فاقد مجوز را کشف کردند.

وی گفت: متهم به همراه اقلام مکشوفه پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۸۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان