//
کدخبر: ۳۳۷۴۶ //

رای پرونده فوت دختر گرگانی صادر شد

هادی هاشمیان اظهار داشت: دادگاه بدوی رای خود را برای 2 پزشک متخصص و 2 پرستار و مسئول شیفت شب بیمارستان طالقانی گرگان محل فوت الینا را صادر کرد.

رای پرونده فوت دختر گرگانی صادر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: دادگاه کیفری ۲ شهرستان گرگان پس از چندین جلسه رسیدگی رای پرونده الینا فروتن کودک ۶ ساله ای که در بیمارستان طالقانی گرگان درگذشت، را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار داشت: دادگاه بدوی رای خود را برای 2 پزشک متخصص و 2 پرستار و مسئول شیفت شب بیمارستان طالقانی گرگان محل فوت الینا را صادر کرد.

وی با بیان این که این حکم قابل تجدید نظرخواهی است، افزود: به علت اعتراض طرفین پرونده به حکم دادگاه بدوی، انتشار جزئیات رای دادگاه تا زمان اعلام نظر دادگاه تجدیدنظر خلاف قانون است.

الینا فروتن دختر 6 ساله گرگانی ، 13 اردیبشهت پارسال پس از انجام عمل جراحی لوزه در بیمارستان طالقانی گرگان به کما رفت و بعد از گذشت چند ماه، 22 مرداد همان سال از دنیا رفت.

خیران گلستانی 200 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند

هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: در جشن گلریزان شهرستان آق قلا هم خیران با پرداخت 35 میلیون تومان برای آزادی زندانیان مشارکت کردند.

وی افزود:  جشن گلریزان آزادشهر و کلاله هم به ترتیب 27 و 29 خرداد با حضور خیران برگزار خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان این که بیش از 350 محکوم دیون مالی  غیرعمد در زندان‎های استان چشم به راه کمک برای آزادی هستند ابراز امیدواری کرد: با کمک خیران ماه رمضان امسال تعدادی از این افراد آزاد شوند.

هاشمیان که ریاست ستاد دیه استان را نیز بر عهده دارد گفت : مردم استان نیز می توانند با واریز پول به شماره حساب 0106002975005 در امر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت کنند.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 24 زندانی جرائم مالی و غیرعمد با کمک خیران آزاد شده‏‎اند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان