//
کدخبر: ۳۳۷۲۷۰ //

سرقت اسلحه پلیس برای تهدید به طلاق

سرباز وظیفه یکی از دادسراهای تهران که به اتهام سرقت اسلحه مأمور پلیس بازداشت شده مدعی است برای تهدید مردی جوان برای طلاق دادن همسرش دست به این کار زده است.

سرقت اسلحه پلیس برای تهدید به طلاق
به گزارش فرتاک نیوز،

چند روز قبل مأمور پلیسی به حراست یکی از دادسراهای تهران رفت و اعلام کرد کلت کمری به همراه پنج‌فشنگ جنگی‌اش در قسمت نگهبانی دادسرا دزدیده شده است.

وی گفت: من مأمور یکی از کلانتری‌های تهران هستم که ساعتی قبل برای انجام مأموریتی به دادسرا آمدم. زمانی که وارد دادسرا شدم اسلحه کمری و به همراه پنج‌فشنگ جنگی‌ام را تحویل نگهبانی دادم و رسید گرفتم و بعد همراه متهمی که آورده بودم به شعبه مورد نظر مراجعه کردم. ساعتی بعد پس از پایان مأموریتم به نگهبانی رفتم و رسید را تحویل دادم که اسلحه و فشنگ هایم را تحویل بگیرم و به محل خدمتم مراجعه کنم، اما نگهبان دادسرا وقتی کمد مورد نظر را باز کرد هیچ اثری از اسلحه و پنج فشنگ جنگی نبود.

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، مرد جوانی که از مراجعه کنندگان دادسرا بود به حراست دادسرا رفت و گفت تلفن همراه و پاور بانک تلفنش از داخل کمد امانات دادسرا سرقت شده است. بررسی‌ها حکایت از آن داشت که سارق علاوه بر سرقت اسلحه کمری و فشنگ‌ها از داخل کمد دیگری تلفن همراه و پاوربانک یکی از مراجعه کنندگان دادسرا را هم سرقت کرده است.

سرباز وظیفه

بدین ترتیب مأموران حراست و حفاظت در اولین گام برای شناسایی عامل سرقت‌ها دوربین‌های مداربسته محل نگهبانی را مورد بازبینی قرار دادند.

دوربین تصویر پسر جوانی را ضبط کرده بود که در فرصتی مناسب وارد نگهبانی می‌شود و با برداشتن کلید دو کمد ابتدا کلت کمری و فشنگ‌های متعلق به مأمور پلیسی و در ادامه هم از کمد دیگری تلفن همراه مراجعه کننده‌ای را سرقت می‌کند و از آنجا خارج می‌شود. مأموران در ادامه بررسی موفق شدند عامل سرقت را که یکی از سربازان وظیفه دادسرا بود شناسایی کنند. مأموران دریافتند وی اواخر خدمت سربازی اش را در قسمت نگهبانی دادسرا طی می‌کند و خود او اسلحه کمری را از مأمور کلانتری تحویل گرفته است.

دستگیری سارق مسلح

پس از شناسایی متهم، مأموران پلیس برای دستگیری وی وارد عمل شدند که مشخص شد سرباز وظیفه پس از سرقت از دادسرا به مکان نامعلومی گریخته است.

مأموران پلیس سرانجام در تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را در حالی که در یکی از خیابان‌های غربی تهران کنار خانه‌ای به صورت مسلح در انتظار فردی بود شناسایی و دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی‌ها با اعتراف به جرمش مدعی شد که با سرقت اسلحه مأمور پلیس قصد داشته با تهدید اسلحه مردی را مجبور کند که از همسرش جدا شود.

فریب خوردم

وی در توضیح ماجرا گفت: مدتی است در دادسرا به عنوان سرباز وظیفه مشغول به خدمت هستم و قرار بود به زودی خدمتم تمام شود و به خانه‌مان در شهرستان بازگردم.

در این مدت زن جوانی به نام پری به دادسرا رفت و آمد داشت و می‌خواست از شوهرش جدا شود، اما می‌گفت که شوهرش حاضر نیست او را طلاق دهد. به‌هرحال در این مدت او با من ارتباط صمیمی برقرار کرد و حتی تلفن همراهش را به من داد و ما به صورت تلفنی و پیامکی با هم ارتباط داشتیم تا اینکه دلباخته او شدم. او مرا فریب داد و پیشنهاد داد اگر نقشه‌ای را طراحی کنم که شوهرش مجبور شود او را طلاق دهد به من دستمزد خوبی می‌دهد. پری می‌گفت آنقدر به من پول می‌دهد که بتوانم پس از پایان سربازی‌ام با آن شغل پر درآمدی را دست و پا کنم. حرف‌های او وسوسه‌ای به جانم انداخت و از طرفی هم احساس می‌کردم که او را دوست دارم به همین خاطر قبول کردم که شوهر او را تهدید کنم که همسرش را طلاق دهد.

وی ادامه داد: من با دست خالی نمی‌توانستم نقشه‌ام را اجرا کنم و به همین خاطر روز حادثه وقتی مأمور پلیس اسلحه‌اش را به همراه پنج‌فشنگ تحویل نگهبانی داد تصمیم گرفتم اسلحه او را برای چند ساعت سرقت کنم و بعد از تهدید شوهر پری دوباره به داخل کمد برگردانم. آن روز من تلفن همراه خودم را در محل خدمتم گذاشتم و علاوه بر اسلحه تلفن همراه مراجعه کننده‌ای را هم سرقت کردم که مأموران نتوانند رد مرا بزنند و بعد به جلوی خانه شوهر پری رفتم که او را تهدید به جدایی کنم، اما از بخت بد من شوهر پری به خانه نیامد. من همچنان برای اجرا نقشه‌ام جلوی خانه او منتظر بودم که مأموران پلیس سر رسیدند و مرا بازداشت کردند. تحقیقات از متهم ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۲۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان