//
کدخبر: ۳۰۹۹۸۰ //

دستگیری باند ۶ نفره سرقت منزل و کشف ۲۰۰ گرم طلاجات سرقتی در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری باند 6 نفره سرقت منزل و کشف 200 گرم طلاجات سرقتی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد .

دستگیری باند 6 نفره سرقت منزل و کشف 200 گرم طلاجات سرقتی در ایلام

  به گزارش برناازایلام؛سردار "دلاور القاصی مهر" ،در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت منازل آپارتمانی در سطح شهرستان ایلام ، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به دست آوردن سرنخ هایی در محل سرقت ها و شناسایی یک باند 6 نفر سرقت غیر بومی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد : کارآگاهان پلیس با ردزنی این سارقان محل اختفای آنها را در یکی از استان های همجوار کشف کردند.

وی تصریح کرد : ماموران پس از کسب حکم قضائی و در یک عملیات موفق و جامع، متهمان را در خارج از استان دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء آنان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از جمله 200 گرم طلاجات ، ۴ دستگاه خودرو  ، یک قبضه سلاح گرم و .... که همه سرقتی  بودند کشف کردند .

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه 3 دستگاه خودروی سواری که متهمان با استفاده از آنها اعمال مجرمانه خود را انجام میدادند توقیف شده اند ، بیان داشت : در تحقیقات اولیه پلیسی ، متهمان به چندین فقره سرقت از منازل آپارتمانی با شگرد توپی زنی و تخریب درب های ضد سرقت اعتراف کردند. 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۴ درصد کاهش سرقت و ۲۱ درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم خاطرنشان کرد : در راستای مطالبه به حق شهروندان ، متهمان به همراه پرونده روانه دادسرا خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام  یادآور شد: با تلاش پلیس آگاهی استان ۲۱ نفر از محکومان فراری شناسایی و پس از هماهنگی لازم با مقام قضایی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شدند.

سردار القاصی مهر از شهروندان خواست : از نگهداری وجه نقدبا مبالغ زیاد و طلاجات در منزل خودداری کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک و ناشناس در محدوده زندگی خود، موضوع را از طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۹۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان