//
کدخبر: ۳۳۶۷۰۷ //

دستگیری حرفه ای ترین کلاهبردار تهران / او دلار فروش بود !

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری شخصی که با پرسه زنی در اطراف صرافی ها و خرید و فروش دلار 10 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

دستگیری حرفه ای ترین کلاهبردار تهران / او دلار فروش بود !
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "جلیل موقوفه ای" در توضیح این خبر بیان داشت: با وقوع چند فقره کلاهبرداری مشابه مبنی بر خرید و فروش دلار در محدوده کلانتری 134 شهرک قدس بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: در پالایش اطلاعات به دست آمد مشخص شد که مال باختگان برای تبدیل و یا خرید دلار به صرافی ها مراجعه و متهم که در همان محدوده در حال پرسه زنی بود با اعلام قیمتی غیر واقعی  از قیمت روز، شهروندان را به خرید و فروش دلار از وی ترغیب می  کرده است و در گام بعدی با ارائه رسید های جعلی از آنان کلاهبرداری می کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه تا کنون متهم به 8 فقره کلاهبرداری به همین شیوه معترف شده، افزود: کلیه مال باختگان شناسایی و با تجمیع پرونده مشابه، متهم به مرجع قضائی معرفی شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را بیش از 10 میلیارد ریال اعلام کرده اند و تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۷۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان