//
کدخبر: ۳۳۴۹۵۱ //

ادامه کاهش سکه و افزایش طلا!+جزییات

دیروز پنجشنبه 25 آذر، قیمت سکه امامی در مقایسه با روز گذشته کمی کاهش پیدا کرد و این در حالی است که قیمت طلا همچنان رو به افزایش دارد.



ادامه کاهش سکه و افزایش طلا!+جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

قیمت سکه امامی تا ظهر امروز با کاهش حدودا 0.58 درصدی، با قیمت حدودی 13 میلیون و 285 هزار تومان معامله می‌شود. ضمنا سکه بهار آزادی طرح جدید به 13 میلیون و 120 هزار تومان و طرح قدیم به 12 میلیون و 750 هزارتومان خرید و فروش شد.

قیمت سکه خلاف جهت نرخ طلا حرکت کرد

نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب به 6 میلیون و 850 هزارتومان و 3 میلیون و 850 هزار تومان قیمت گذاری شده‌اند. اما با توجه به این‌که حباب سکه در روزهای اخیر کمی رو به افزایش داشته، به نظر می‌رسد که مشتریان تمایل چندانی به خرید سکه در این محدوده قیمتی ندارند.

 

قیمت هر گرم طلای 18 عیار چند؟

در حال حاضر قیمت هر گرم طلای 18 عیار با رشد 0.58 درصدی نسبت به روز گذشته یعنی حدود 6 هزار و 800 تومان، امروز در بیشترین نوسان خود با قیمت یک میلیون و 300 هزارتومان معامله شده است. ضمن این‌که قیمت هر مثقال طلا نیز با افزایش 0.41 درصدی امروز در حدود 5 میلیون و 583 هزارتومان قیمت گذاری شده است.

 

قیمت انس جهانی

نرخ جهانی انس طلا نیز پس از برگزاری جلسه دو روزه فدرال رزرو و مشخص شدن سیاست‌های مالی آن، نسبت به روز گذشته نزدیک به 0.26 درصد افزایش داشته و ارزش آن به هزار و 787 دلار رسیده است. گفتنی است این رقم بالاترین قیمت طلا در چند روز اخیر به حساب می‌آید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۹۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان