//
کدخبر: ۳۳۳۲۲۸ //

درمان کرونا شگرد جدید رمال ها / بازداشت دعانویس شهر انار

فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: مرد میانسالی که با روش‌های رمالی و دعانویسی اقدام به کلاهبرداری از مردم با ترفند درمان بیماران کرونایی می‌کرده در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شد.

درمان کرونا شگرد جدید رمال ها / بازداشت دعانویس شهر انار
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ رضا خلیلی‌نژاد در تشریح این خبر بیان کرد: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر کلاهبرداری 200 میلیون ریالی از آنان توسط یک فالگیر و رمال ، بررسی موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این رابطه پس از بررسی اظهارات یکی از شاکیان مشخص شد از این فرد توسط یک نفر فالگیر و رمال که ادعای درمان بیماران کرونایی را مطرح می‌کرده کلاهبرداری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان انار خاطر‌نشان کرد: در این راستا ماموران با اقدامات و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم مورد نظر را در یکی از مناطق روستایی شناسایی و دستگیر کنند که این مرد میانسال در مواجهه با مستندات موجود به کلاهبرداری و دریافت پول از افراد مختلف از طریق فالگیری و رمالی و با دادن امید واهی و وعده‌های دروغین اعتراف کرد.

کلاهبرداری با دعانویسی و ترفند درمان کرونا

خلیلی‌نژاد با بیان اینکه در تحقیقات بعدی مشخص شد این فرد با این شگرد از 10 نفر دیگر نیز در مجموع 650 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است، اظهار داشت: افراد سودجو غالباً مسائل خرافاتی را به شکل‌های مختلف در بین مردم یا از طریق شبکه‌های اجتماعی رواج می‌دهند و از سادگی و زودباوری طعمه‌های خود سوء استفاده می کنند که در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم به اینگونه مسائل اغواکننده و دروغین اعتماد نکنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۲۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان