//
کدخبر: ۳۳۱۱۳۴ //

راز قتل مرد ساوجی پس از یک‌ماه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات دقیق موفق شدند یک ماه پس از قتل فردی در یکی از مزارع روستایی این شهرستان، پرده از راز این حادثه بردارند.

راز قتل مرد ساوجی پس از یک‌ماه کشف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» روز دوشنبه در این خصوص اظهار داشت: حدود یک ماه قبل، گزارشی از قتل فردی با شلیک گلوله در یک مزرعه کشاورزی اطراف شهرستان ساوه به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی اضافه کرد: با حضور تیم گشت انتظامی و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنائی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل، بررسی‌های تخصصی در خصوص علت وقوع این قتل آغاز شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ساوه، در تحقیقات اولیه از محل وقوع قتل، مشخص شد که مردی میانسال با شلیک گلوله جان خود را از دست داده است و در همین راستا تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی قاتل و انگیزه قتل به سرعت آغاز شد.

سرهنگ عیسی آبادی اظهار داشت: از ابتدای اعلام گزارش حادثه و با بهره گیری از روش های علمی و تخصصی، بررسی موضوع آغاز شد و سرانجام کارآگاهان پلیس بعد از حدود یک ماه به اسناد و مدارکی مبنی بر نقش یکی از فرزندان صاحب مزرعه کشاورزی در وقوع این حادثه دست یافتند.

وی گفت: پس از بازجویی های تکمیلی، فرد مظنون دستگیر و در تحقیقات پلیس به قتل با شلیک گلوله اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی ساوه گفت: قاتل انگیزه خود را اختلافات قبلی پدرش با مقتول اعلام کرد و در خصوص جزئیات این عمل مجرمانه نیز بیان داشت که در زمان وقوع قتل با ترفندی، مقتول را به داخل مزرعه کشانده و به وسیله اسلحه مقتول، او را به قتل رسانده است.

وی یادآور شد: در این خصوص پرونده ای تشکیل شد که سیر مراحل قانونی آن در دست انجام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۱۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان