//
کدخبر: ۳۱۲۷۱۰ //

درگیری ۲ برادر با سلاح گرم در ملکشاهی ایلام به قتل منجر شد

درگیری ۲ برادر با سلاح گرم در ملکشاهی ایلام به قتل منجر شد درگیری ۲ برادر با سلاح گرم در ملکشاهی ایلام به قتل منجر شد ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ملکشاهی ایلام گفت: ۲ برادر (۳۱ ساله و۳۷ ساله) ساکن شهرستان ملکشاهی به علت اختلاف خانوادگی با هم درگیر و یکی از آنها با سلاح گرم و شلیک گلوله برادر خود را به قتل رساند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ بهزاد ولیان روز پنجشنبه در خصوص جزییات حادثه اظهار داشت: در پی تماس تلفنی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای توابع شهرستان ملکشاهی، بلافاصله عوامل انتظامی، پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات به محل اعزام شدند. وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد که ۲ برادر به علت اختلاف خانوادگی با هم درگیر و یکی از آنها با سلاح گرم و شلیک گلوله برادر خود را به قتل می‌رساند. فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: قاتل بهمراه اسلحه در محل دستگیر و بمنظور انجام تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از تحقیقات و اعتراف متهم به بزه ارتکابی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و جسد نیز به پزشک قانونی منتقل شد. سرهنگ ولیان اضافه کرد: حاصل نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز در منزل وقوع چنین حوادث ناگواری است که لازم است خانواده‌ها در خصوص عدم نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز اهتمام لازم داشته باشند تا شاهد ارتکاب چنین مواردی نباشیم.

درگیری ۲ برادر با سلاح گرم در ملکشاهی ایلام به قتل منجر شد

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ بهزاد ولیان روز پنجشنبه در خصوص جزییات حادثه اظهار داشت: در پی تماس تلفنی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای توابع شهرستان ملکشاهی، بلافاصله عوامل انتظامی، پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد که ۲ برادر به علت اختلاف خانوادگی با هم درگیر و یکی از آنها با سلاح گرم و شلیک گلوله برادر خود را به قتل می‌رساند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: قاتل بهمراه اسلحه در محل دستگیر و بمنظور انجام تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از تحقیقات و اعتراف متهم به بزه ارتکابی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و جسد نیز به پزشک قانونی منتقل شد.

سرهنگ ولیان اضافه کرد: حاصل نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز در منزل وقوع چنین حوادث ناگواری است که لازم است خانواده‌ها در خصوص عدم نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز اهتمام لازم داشته باشند تا شاهد ارتکاب چنین مواردی نباشیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۷۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان