//
کدخبر: ۳۳۳۲۱۴ //

ربوده شدن دختر جوان زنجانی توسط پسرعموهایش

دختر جوان به دلیل مخالفت با ازدواج توسط پسرعموهایش ربوده شد.

ربوده شدن دختر جوان زنجانی توسط پسرعموهایش
به گزارش فرتاک نیوز،

صبح ۱۰ آذر ماه، ماموران پلیس در اتوبان شهید خرازی هنگام گشت زنی بودند که یک پژو ۴۰۵ را با ۴ سرنشین درحالی که یک زن داخل ماشین به شیشه می کوبید و از پلیس کمک می کرد که ماموران دستور توقف خودرو را صادر کردند.

در تحقیقات مشخص ۳ سرنشین پژو ۴۰۵ زن جوان را  گروگان  گرفتند. بدین ترتیب ماموران ۳ متهم زن و مرد را  دستگیر  و همراه با خودروشان به ادراه پلیس برای تحقیقات تکمیلی منتقل کردند.

در ابتدا دخترجوان از سوی ماموران پلیس هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: ۳ زن و مردی که اقدام به  گروگانگیری  کرده بودند دختر عمو و پسر عموهایم هستند.

دختر جوان دلیل ربوده شدن خود را در اداره پلیس اینطور عنوان کرد: پدرم مرا مجبور کرده بود تا با یکی از پسرعمو هایم  ازدواج  کنم اما وقتی با مخالفت من رو به رو شد دستور ربودن مرا برای جلب رضایت به ازدواج با پسرعمویم را داد.

دختر جوان ادامه داد: آنها من را گروگان گرفتند و برای ازدواج مرا با خودرو پژو ۴۰۵ از زنجان به تهران آوردند. در اتوبان خرازی بودیم که ماموران پلیس را دیدم و فریاد های کمک سر دادم و از دست آدم ربایان نجات پیدا کردم.

بنابراین گزارش، بازپرس پرونده با توجه به اظهارات دختر جوان متهمان برای بررسی های بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار داد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۲۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان