//
کدخبر: ۲۰۲۳۵۴ //

دپوی ۲۸۲ کیلو موادمخدر در خواف کشف شد

در بسته خبری پلیس امروز اخباری از کشف دپوی 282 کیلو موادمخدر در خواف، کشف بیش از یک تن آرد قاچاق در بردسکن، حادثه رانندگی در رشتخوار و کلات، دستگیری زن و مرد جوان سارق خودرو، کشف هزار داروی غیرمجاز در تایباد، دستگیری کلاهبردار اینترنتی و دستگیری اوباش در مشهد می‌خوانید.

دپوی 282 کیلو موادمخدر در خواف کشف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در بسته خبری پلیس امروز اخباری از کشف دپوی 282 کیلو موادمخدر در خواف،  کشف بیش از یک تن آرد قاچاق در بردسکن، حادثه رانندگی در رشتخوار و کلات، دستگیری زن و مرد جوان سارق خودرو، کشف هزار داروی غیرمجاز در تایباد، دستگیری کلاهبردار اینترنتی و دستگیری اوباش در مشهد می‌خوانید.

کشف دپوی 282 کیلو موادمخدر در خواف 

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی خواف پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد یا افرادی سودجو در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر در یکی از روستاهای خواف، رسیدگی به موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ ابراهیم قربان‌زاده افزود: تیم‌های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، محل دپو مواد مخدر را در یک باب منزل شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی ضربتی وارد محل شدند و در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو پارس در این مکان، 120 کیلو تریاک و 162 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری 4 قاچاقچی در این زمینه، خاطرنشان کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

کشف بیش از یک تن آرد قاچاق در بردسکن 

فرمانده انتظامی بردسکن از کشف یک تن و 200 کیلوگرم آرد قاچاق از یک دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ عباس نظافتی افزود: در این زمینه 2 متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

حادثه رانندگی در رشتخوار، یک کشته و 3 مصدوم برجای گذاشت 

فرمانده انتظامی رشتخوار گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو وانت نیسان با یک دستگاه کامیون در کیلومتر 25محور رشتخوار- تربت حیدریه بلافاصله گشت تصادفات به‌همراه نیروهای امداد به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ داود حاتمیان افزود: پس از حضور مأموران در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد، یک دستگاه خودرو وانت نیسان با یک دستگاه کامیون برخورد که در این سانحه، یک تن کشته و 3 نفر مجروح که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را انحراف به چپ وانت نیسان اعلام کرد.

فرمانده انتظامی رشتخوار به رانندگان توصیه کرد: قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

زن و مرد جوان سوار بر خودروی سرقتی دستگیر شدند 

جانشین فرماندهی انتظامی مشهد گفت: تیم گشت کلانتری مصلی مشهد بامداد روز گذشته در خیابان چمن 60 یک دستگاه خودروی پژو سواری خاکستری رنگ مسروقه را شناسایی  و به راننده آن دستور ایست دادند.

سرهنگ محمد طبسی افزود: راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران انتظامی با سرعت زیاد متواری شدند و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

وی ادامه داد: پلیس با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرد و تعقیب و گریز پلیسی پس از طی مسافتی با توقف خودرو به اتمام رسید.

جانشین فرماندهی انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: در این اقدام ضربتی، مرد جوان و زنی که همراهش بود دستگیر و خودروی پژو که 24 ساعت قبل از منطقه سیدی به سرقت رفته بود به کلانتری انتقال یافت تا پس از انجام مراحل قانونی به مالباخته تحویل داده شود.

طبسی افزود: تحقیقات از متهمان پرونده ادامه دارد.

کشف 37 کیلو تریاک در تربت حیدریه 

فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه خودرو سواری مشکوک و این خودروها را به‌منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ علی‌اکبر کیانی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این 2 خودرو مقدار 37 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه 2 متهم را نیز دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به‌منظور سیر مراحل قانونی به‌مراجع قضایی معرفی شدند.

برخورد ال 90 و پژو آر دی 8 مصدوم برجای گذاشت 

فرمانده انتظامی کلات گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی در محور کلات - درگز، بلافاصله گشت تصادفات به‌همراه نیروهای امدادی به‌محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ سیدخلیل شفائی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، در برخورد بین یک دستگاه خودرو سواری ال 90 و یک دستگاه پژو آر دی، 8 سرنشین از هر دو خودرو به‌شدت مصدوم که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، گفت: رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفریی ایمن برای خود و دیگران به‌همراه داشته باشند.

کشف هزار عدد دارو غیرمجاز در تایباد 

فرمانده انتظامی تایباد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو اقدام به خرید دارو و قصد خروج از مرز را دارد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علی‌اکبر قربانی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی این فرد را شناسایی و پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از بار همراه وی تعداد هزار عدد دارو غیرمجاز را کشف کردند.

وی ادامه داد: ارزش کالاهای کشف شده 600 میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شده است.

فرمانده انتظامی تایباد اظهار کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به‌مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری کلاهبردار اینترنتى در گناباد 

فرمانده انتظامى گناباد گفت: در پى مراجعه فردى به پلیس فتا گناباد به‌همراه یک مرجوعه قضایى مبنى بر کلاهبردارى اینترنتى به مبلغ 55 میلیون ریال از حساب وی، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ قربانعلى قربانى افزود: در اظهارات اولیه شاکى مشخص شد مبلغ 55 میلیون ریال از حساب وی به‌صورت اینترنتی توسط فردی ناشناس در شهر مشهد برداشت و مجدد به حساب فرد دیگری منتقل شده است.

وی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی هویت فرد برداشت‌کننده حساب را شناسایى که با رصد حساب‌های بانکی مشخص شد وجه موردنظر پس از انتقال در مشهد به‌حساب فردی دیگر در تربت حیدریه واریز شده است.

فرمانده انتظامى گناباد یادآور شد: پس از شناسایی متهم این فرد به پلیس فتا دلالت که در مواجهه با مستندات و ادله پلیس به برداشت از حساب شاکی اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به‌منظور سیر مراحل قانونی به‌مراجع قضایی معرفی شد.

اوباش خیابانی با قمه و اسلحه بادی به آخر خط رسیدند 

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری 2 شرور و راه بندان در خیابان پنج تن مشهد، بلافاصله دستورات لازم برای بررسی موضوع صادر شد.

سرهنگ اکبر آقابیگی افزود: ماموران کلانتری پنج تن با حضور در محل 2 شرور خیابانی که با تهدید قمه برای همدیگر شاخ و شانه می‌کشیدند را در حالی دستگیر کردند که در برابر پلیس نیز مقاومت نشان می‌دادند.

وی عنوان کرد: در بازرسی از این متهمان 2 قبضه قمه و یک قبضه اسلحه بادی کشف شد و این 2 فرد شرور به مراجع قضایی معرفی شدند.

توقیف دام قاچاق در فریمان 

فرمانده انتظامی فریمان از توقیف یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل 20 رأس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ خرسند با اشاره به توقیف این خودرو و معرفی دو متهم در این زمینه به مراجع قضایی تصریح کرد: ارزش دام‌های قاچاق کشف‌شده توسط کارشناسان مربوطه، 250 میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری سارق احشام در رشتخوار 

فرمانده انتظامی رشتخوار از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای احشام و کشف 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ حاتمیان گفت: این متهم که سابقه‌دار است، در بازجویی‌های فنی پلیس به 6 فقره سرقت احشام اعتراف کرد.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف 15 فقره سرقت 

فرمانده انتظامی قوچان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های ناتمام و وسایل منزل در سطح حوزه استحفاظی، پیگیری موضوع به‌منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ قدیر مصرخانی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری 11 طالقانی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، به یک سارق سابقه‌دار مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط وی با هماهنگی مقام قضایی این فرد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: فرد دستگیر شده به 15 فقره سرقت شامل 8 فقره سرقت از ساختمان‌های ناتمام و 7 فقره سرقت وسایل خانه اعتراف که مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاهش کشف شد.

فرمانده انتظامی قوچان بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

برخورد وانت نیسان با گله احشام 

فرمانده انتظامی کلات گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف خسارتی با گله گوسفندان در محور کلات - درگز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به‌محل اعزام شدند.

سرهنگ سیدخلیل شفائی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد خودرو وانت نیسان با گله گوسفندان برخورد کرده که در این حادثه 6 رأس گوسفند تلف شده‌اند.

وی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه کارشناس پلیس‌ راه علت حادثه را بی‌توجهی به جلو و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۳۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان