//
کدخبر: ۳۲۴۸۷۹ //

۲ شرور خارجی در مشهد به دام پلیس افتادند

دو جوان تبعه خارجی که به اتهام شرارت و چاقوکشی تحت تعقیب پلیس قرار گرفته بودند درحالی پای بساط موادمخدر به دام افتادند که در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی فشنگ سلاح شکاری نیز کشف شد.

2 شرور خارجی در مشهد به دام پلیس افتادند
به گزارش فرتاک نیوز،

بیست و هفتم شهریور، فردی سراسیمه خود را به کلانتری سپاد مشهد رساند و مدعی شد چند نفر به سرکردگی دو تبعه خارجی به فرزندم و همراهانش حمله ور شده اند و او را با ضربه قمه به شدت مجروح کرده اند.در پی اعلام شکایت این مرد بلافاصله  ماموران کلانتری با صدور دستوری از سوی سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) به ردزنی مهاجمان پرداختند و آنان را در بولوار کشاورز شناسایی کردند.  بررسی های مقدماتی نشان داد که دو جوان تبعه خارجی که سرکرده آنان بیکار و سابقه‌دار است به اوباش گری در محله مذکور شهرت دارند.

 بنابراین نیروهای انتظامی با کسب مجوز قضایی، مخفیگاه آنان را به محاصره درآوردند و دو جوان 21 و 22 ساله را در حالی که مشغول استعمال مواد مخدر بودند به دام انداختند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان  تعدادی فشنگ و سلاح سرد کشف و ضبط شد. مجروح این حادثه که به طرز دلخراشی هدف اصابت قمه قرار گرفته بود، به مرکز درمانی منتقل شد و تحقیقات در این باره ادامه یافت.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۸۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان