//
کدخبر: ۳۱۴۸۶۶ //

این قرص لاغری،مخدری خطرناک است!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اعلام خبر کشف ۳۰۰ تن مواد مخدر در سه ماهه اول سال جاری از دستگیری ۱۷۹ نفر از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر خبر داد.

این قرص لاغری،مخدری خطرناک است!
به گزارش فرتاک نیوز،

قرص لاغری گلوریا مخدر از آب در آمد. قرص لاغری گلوریا حاوی مواد مخدر خطرناک است و تا کنون 179 فروشنده قرص لاغری گلوریا بازداشت شده اند. قرص لاغری گلوریا عوارض شدیدی به همراه دارد.

سردار مجید کریمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در نشست خبری با اصحاب رسانه به مأموریت های پلیس مبارزه با مواد مخدر اشاره و اظهار داشت:در سال گذشته پلیس جمهوری اسلامی بالغ بر یکهزار تن انواع مواد مخدر را کشف کرد که نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشت.

وی گفت:۷۶ درصد از مواد مخدری که وارد کشور می‌شود در مرز و در استانهای شرقی توقیف می‌شود.

به گزارش رکنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تصریح کرد: در سال گذشته ۸ نفر از همکاران مان در راه حفظ نظم و امنیت و درگیری با قاچاقچیان مسلح در مرزهای شرقی به درجه رفیع شهادت نائل شده و ۳۰ نفر هم جانباز شدند.

وی گفت: ۱۷۹ نفر از عناصر اصلی قاچاقچیان نیز با اشراف اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف ۳۰۰ تن مواد مخدر در سه ماهه اول امسال خبر داد.

وی با بیان اینکه در سال تعداد زیادی از افراد دستگیر می شوند گفت: این ۱۷۹ نفر سرباندهایی هستند که شناسایی و دستگیر شده اند مانند پرونده بارانداز و فیروز.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تصریح کرد: با رصد فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و همکاری پلیس فتا در سال گذشته ۲۵۰۰ صفحه شناسایی و مسدود و ۱۸۱ صفحه که مصرف و توزیع مواد مخدر را ترویج می کردند شناسایی و دستگیر شده اند مانند پرونده گرومن.

وی از انهدام باندی که اقدام به فروش قرص لاغری می کرد خبر داد و ادامه داد: باندی که اقدام به ورود و توزیع قرص های لاغری می کردند شناسایی شدند؛ این باند قرص های لاغری با برند گلوریا را که دارای مواد روانگردان شیشه است در فضای مجازی تبلیغ کرده و در آرایشگاه، باشگاه های ورزشی و یا به صورت پست برای افراد به خصوص زنان به منظور تناسب اندام ارسال می کردند که متاسفانه یک خانم با مصرف این مواد دچار سقط جنین و یک نفر دیگر نیز با مصرف این قرص دچار مشکلات کبدی شده است.

وی با اشاره به توزیع سیگارهای الکترونیک گفت: متاسفانه یک نوع سیگار های الکترونیکی در فضای مجازی و حقیقی عرضه می شود که در آن اسانس آغشته به مواد مخدر حشیش است. اگرچه این سیگارهای الکترونیک برای ترک سیگار است اما استفاده از اسانس مواد مخدر در این سیگارها خطرناک بوده و باعث بروز مشکلات می شده است که خوشبختانه باندی که اقدام به ورود این سیگارهای الکترونیک کرده بودند شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۸۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان