//
کدخبر: ۳۲۴۲۹۵ //

غرق شدن ۳ نوجوان در سد اکباتان طی هفته گذشته تا امروز

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان گفت: با وجود هشدارهای داده شده از ممنوعیت شنا در سد اکباتان، چهار نوجوان طی هفته گذشته تا امروز در سد غرق شدند.

غرق شدن ۳ نوجوان در سد اکباتان طی هفته گذشته تا امروز
به گزارش فرتاک نیوز،

منصور ستوده امروز ضمن ابراز تاسف و همدردی با خانواده داغدار و تسلیت به بازماندگان حوادث اخیر در سد اکباتان اظهار کرد: بارها در رسانه‌ها و مصاحبه‌ها هرگونه شنا در تاسیسات آبی خصوصا سدها و خطر آن را هشدار داده بودیم.

وی افزود: در حاشیه سدها نیز تابلوهای هشدار و ممنوعیت شنا نصب شده است، اما متاسفانه شاهد بروز حوادث تلخ و تاسف باری هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با تاکید بر این نکته که تاسیسات یاد شده محل مناسبی برای شنا نیست، از هموطنانی که این اماکن را برای تفریح انتخاب می‌کنند، تاکید کرد: به خاطر حفظ سلامت خود و خانواده‌شان به علائم هشدار دهنده و تذکر ماموران توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به تغییرات دمایی در لایه‌های مختلف آب مخزن سدها گفت: این تغییرات دما باعث گرفتگی عضلات، از دست رفتن تعادل و سکته شناگران می‌شود.

ستوده افزود: وجود جریان‌های قوی زیر سطحی در لایه‌های مختلف آب مخزن سدها باعث کشیده شدن شناگران به سمت آبگیرهای سد می شود و مرگ حتمی آنها را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان یادآور شد: از هفته گذشته تاکنون ۳ نفر با شنا کردن در سد اکباتان عرق شده‌اند در حالی که بارها تاکید بر ممنوعیت شنا داشتیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۲۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان