//
کدخبر: ۳۲۲۲۶۴ //

ویرانی ۳۰ خانه در اثر سیل طغیانگر در شرق گلستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: سیلاب و طوفان روز گذشته موجب آبگرفتگی تعدادی منزل مسکونی و تلف شدن دام مردم در شرق استان شد و ۲ مصدوم نیز به دنبال داشت.

ویرانی 30 خانه در اثر سیل طغیانگر در شرق گلستان
به گزارش فرتاک نیوز،

رسول حسام اظهار کرد: طبق هشدار هواشناسی استان، روز گذشته شاهد وقوع بارش‌های نقطه‌ای و به دنبال آن سیلاب و همچنین طوفان شدید با سرعت ۱۰۴ کیلومتر بر ساعت در بخش‌هایی از استان بودیم.به گزارش رکنا، وی افزود: شهرستان‌های مراوه‌تپه، مینودشت، آزادشهر، رامیان، علی‌آبادکتول و گنبدکاووس تحت تأثیر این ناپایداری‌ها قرار گرفتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان خاطرنشان کرد: تخریب واحد مسکونی در این سیلاب و طوفان گزارش نشده و تنها حدود ۳۰ مورد آبگرفتگی منازل را داشتیم.

حسام با بیان اینکه تعداد محدودی دام سبک و سنگین بر اثر سیلاب تلف شد، گفت: در حوضه دهنده محمدآباد شهرستان علی‌آبادکتول یک دستگاه خودرو پراید بدون سرنشین درگیر سیلاب شد.

وی با اشاره به اینکه در اثر سیلاب و طوفان هیچ فوتی در سطح استان نداشتیم، افزود: بر اثر شکستن درخت در یکی از روستاهای شهرستان آزادشهر و منطقه تنگه شهرستان مینودشت، یک زن و مرد مصدوم شدند که خوشبختانه آسیب آنها خیلی جدی نیست.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۲۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان