//
کدخبر: ۳۲۰۴۱۵ //

٢ پیکر کشف شده در سیل لاریجان شناسایی شد

رئیس هلال احمر آمل گفت: هویت دو جسد از سه جنازه کشف شده در رودخانه هراز پس از سیل هفته گذشته شناسایی و اجساد نیز به خانواده متوفیان تحویل داده شد.

٢ پیکر کشف شده در سیل لاریجان شناسایی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

جمشید نیکزاد روز سه‌شنبه اظهار کرد: پس از گذشت چند روز از وقوع سیل گزارشی مبنی مفقود شدن سه تن از اعضای یک خانواده  در محور هراز به هلال احمر آمل داده شد.

وی با بیان این که پس از وقوع سیل سه جنازه در محور هراز کشف شده بود، گفت: دو تن از این اجساد متعلق به مادر و پدر خانواده مفقود شده بود که به بازماندگان تحویل شد. اما هویت یکی از اجساد کشف شده همچنان مشخص نیست.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل خاطرنشان کرد: متاسفانه کودک سه ساله این خانواده نیز در جریان سیل مفقود شده که با وجود جست‌وجوی نیروهای هلال احمر و مردم محلی هنوز جسد کودک و همچنین لاشه خودرو این خانواده پیدا نشده است.

نیکزاد  با بیان این که این خانواده اهل قائمشهر بودند، گفت: جسد پدر و مادر این خانواده در حوالی تونل چهارم در روزهای اول پس از سیل کشف و با حضور اعضای دیگر خانواده شناسایی و ظهر امروز –سه‌شنبه- پس از انجام مراحل قانونی به بازماندگان تحویل داده شد.

  رئیس جمعیت هلال احمر آمل از افراد بومی و دامدارانی که با رودخانه فرعی منطقه تیران تا پنجاب آشنایی دارند خواست برای یافتن کودک ٣ ساله و لاشه خودروی نیسان این خانواده کمک کنند و در صورت مشاهده با شماره ١١٢ متعلق به جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

سیلاب عصر سه‌شنبه هفته گذشته مناطق کوهستانی بخش‌هایی از مازندران از جمله شهرستان آمل را درنوردید و سبب مسدود شدن محور هراز و راه ارتباطی هفت روستا در این محور شد .

بر اساس آمارهای استانداری مازندران و طبق برآوردهای اولیه این سیلاب به ۱۰ شهرستان مازندران حدود ۴۳۷ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

علاوه بر این سه جسد کشف شده در محور هراز، این سیلاب یک زن ۷۰ ساله لفوری را نیز غرق کرد که جسدش در رودخانه بابلرود پیدا شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۴۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان