//
کدخبر: ۱۸۰۷۶۷ //

سپاه و هلال‌احمر متولی جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر تقویت حس نوع‌دوستی در بین مردم برای کمک به سیل‌زدگان، گفت: برای جلوگیری از ایجاد بی‌نظمی در ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده، کمک‌ها از کانال‌های متولی مانند سپاه و جمعیت هلال‌‌احمر جمع‌آوری و ارسال شود.

سپاه و هلال‌احمر متولی جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

 اقبال عباسی عصر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر تقویت حس نوع‌دوستی در بین مردم برای کمک به سیل‌زدگان، گفت: تلاش شود برای جلوگیری از ایجاد بی‌نظمی در ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده، کمک‌ها از کانال‌های متولی در این حوزه مانند سپاه و جمعیت هلال‌‌احمر جمع‌آوری و ارسال شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کمک‌های امدادی نقدی و غیرنقدی در راستای تأمین ارزاق و مایحتاج اولیه مردم از طریق هلال‌احمر و کمک‌های نقدی و تجهیزاتی جهت بازسازی از طریق سپاه که یکی از بازوهای توانمند در این حوزه است، جمع‌آوری شود.

وی با تأکید بر اینکه در بحران بایستی هرکسی به وظایف ذاتی خود عمل کند، خاطرنشان کرد: این مسئله موجب می‌شود کمک‌رسانی به نحو احسن انجام شود.

چالش‌های سال 97 با کمترین تبعات اجتماعی پشت سر گذاشته شد

عباسی در ادامه در خصوص چالش‌های پیش‌رو در سال 98، گفت: مسئله آب، بیکاری، انتصابات، تحریم، گرانی و مشکلات به وجود آمده در فضای مجازی از مهم‌ترین چالش‌های سال 97 بود که خوشبختانه با کمترین تبعات اجتماعی در چهارمحال و بختیاری پشت سر گذاشته شد، بیان کرد: در سال جدید اعتبارات استان به طور چشمگیر افزایش داشت؛ اما ممکن است بحران سیلی که 25 استان را درگیر کرده است در سال 98  کشور را دچار مشکلاتی در جبران خسارت‌های ناشی از آن بکند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: یکی از برکات بارندگی در استان پرآب شدن حوضه‌های آبریز بود؛ اما متأسفانه خسارات بسیاری به زیرساخت‌های کشاورزی در استان و کشور وارد شد.

وی اضافه کرد: جبران خسارت وارده به منازل، پُل‌ها، جاده‌ها، مدارس، مزارع کشاورزی و پرورش ماهی در آینده دولتمردان را با چالش مواجه می‌کند؛ اما نباید این موضوعات مسائل مهم کشور و آینده جوانان را تحت شعاع قرار دهد.

اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه بی‌شرمانه است/ سپاه پاسدار انقلاب و نظام است

عباسی با تأکید بر اینکه دشمنان در تلاش هستند در پیش پای مردم و دولت با انواع تحریم و تهدید سنگ‌اندازی کنند، اظهار داشت: رئیس‌جمهور آمریکا بی‌شرمی را به جایی رسانده است که یک نهاد نظامی در جمهوری اسلامی را که مدافع مرزهای ملی یک کشور است را تروریست اعلام کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: یکی از دلایل این اقدام رئیس‌جمهور امریکا به این دلیل می‌باشد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسدار انقلاب است و شاهد بودیم که تمام اقشار در حمایت از سپاه شعار من « من یک سپاهی‌ام» سر دادند، زیرا همه متوجه دشمنی آن‌ها با اصل نظام که سپاه پاسدار آن است، شدند.

وی در پایان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال‌جاری، تأکید کرد: جریان‌ها و کاندیداها انصاف و عدالت را در عرصه رقابت رعایت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۷۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان