//
کدخبر: ۳۲۱۹۵۵ //

نجات یک دختر دو ساله از دهان پلنگ

زوج کهنسال هندوستانی با فداکاری نوه شان را از دهان یک پلنگ نجات دادند.

نجات یک دختر دو ساله از دهان پلنگ
به گزارش فرتاک نیوز،

یک دختر دو ساله هندوستانی با خوش شانسی از  حمله پلنگ  جان سالم به در برد. مادر بزرگ و پدربزرگ این کودک با دیدن صحنه حمله پلنگ به نوه شان وارد عمل شده و موفق شدند این کودک را از دهان پلنگ خارج کنند. در لحظه وقوع حادثه پلنگ با گرفتن پای راست کودک در حال فرار بود که با واکنش این  زوج کهنسال  ناکام ماند.

این حادثه نیمه شب پنجشنبه و در روستایی در ایالت مادهیا پرادش در فاصله هشت کیلومتری  پارک ملی  کونو رخ داد. این کودک به همراه این زوج در ایوان خانه خوابیده بودند که پلنگ وارد حیاط خانه آن‌ها شد. «باسانتی گورجار» ۵۰ ساله و شوهر ۵۵ ساله‌اش «جای گورجار» با صدای فریاد و گریه نوه خود ناگهان از خواب بیدار شده و با صحنه وحشتناک حمله پلنگ به این کودک مواجه شدند. این زوج با تمام توان خود به پلنگ حمله ور شده و موفق شدند تا کودک را از دهان این حیوان بیرون بکشند. با وجود آنکه پلنگ پس از رها کردن کودک به این زوج حمله ور شد، اما سرانجام با رسیدن همسایه‌ها مجبور به فرار شد.

وقوع این حادثه موجب وحشت ساکنان محلی شده است. بسیاری از ساکنان محلی نگران تکرار چنین حوادثی هستند. این زوج در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی در این باره گفتند: «ما مدت زمان زیادی است در این منطقه ساکن هستیم، اما این نخستین بار است پلنگ به ما حمله می‌کند.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۹۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان