//
کدخبر: ۳۱۸۷۳۶ //

اسکورت مسلحانه یک شرور بعد از آزادی / نقشه درگیری مسلحانه و انتقام جویی چه بود؟

عاملان اسکورت مسلحانه یک شرور در مشهد دستگیر شدند.

اسکورت مسلحانه یک شرور بعد از آزادی / نقشه درگیری مسلحانه و انتقام جویی چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اسکورت یک شرور در مشهد جنجالی شد . تیم رقیب قصد ترور این شرور و اعضای باندش را داشت که نقشه شان با اسکورت این شرور برملا شد . شرور خطرناک از زندان آزاد شد و دوستانش برای اینکه به او آسیبی نرسد او را اسکورت کردند. اسکورت این شرور در شهر پیچید و همه نسبت به اسکورت این شرور واکنش نشان دادند.

بیش از ۱۰نفر از اوباش که قصد اسکورت مسلحانه یک شرور آزاد شده از حبس را داشتند و عده ای هم در صدد انتقام برآمده بودند با عملیات برق‌آسای پلیس اطلاعات و امنیت و یگان امداد مشهد محاصره و در حالی دستگیر شدند که تعدادی از آن‌ها با خود سلاح گرم همراه داشتند.

چند سال پیش و در یک نزاع خونین که بین دو گروه از اوباش مشهدی رخ داده بود، یک نفر جان خود را از دست داد و تعدادی هم مجروح شدند. این‌گونه بود که با دستور قضایی عاملان این اقدام دستگیر و تعدادی هم به زندان منتقل و پای میزمحاکمه کشانده شدند.

در این مدت میان طرف های نزاع که افرادشرور و شناخته شده شهر بودند به صورت مکرر تهدید به انتقام گیری رد و بدل می شد. امااین موضوعات و تحرکات افراد شرور به صورت دقیق توسط مأموران پلیس مشهد تحت کنترل بود تا مبادا کُری خواندن‌های افراد شرور که در میان آن تهدید به خونخواهی فرد کشته شده هم دیده می‌شد، سبب نزاعی دیگر شود و امنیت مردم شهر هدف اقدامات مجرمانه این اوباش قرار بگیرد.

دوسالی این روند ادامه داشت تا اینکه قرار می‌شود یکی از این اوباش شناخته شده که در نزاع منجر به قتل حضور داشت، پس از دوسال تحمل حبس آن‌هم با قرار وثیقه سنگین آزاد شود.

موضوع به نوچه های این فرد که سرکرده گروه مقابل فرد کشته شده در نزاع بود، منتقل می‌شود و آن‌ها برای استقبال از شرور برنامه اسکورت مسلحانه ای تدارک می بینند. در همین میان یک نفر هم به طرف های دیگر نزاع اطلاع می‌دهد که قرار است فرد شرور از زندان آزاد شود، همین اتفاق سبب می شود که آن‌ها برنامه انتقامی مسلحانه را پیاده کنند وتصمیم می گیرند به محض آزادی فرد مورد اشاره انتقام قتل را از او بگیرند و برای این کار چند سلاح گرم و سرد هم تهیه می کنند.

روز واقعه فرا می رسد،اما افرادشرور نمی دانستند که عامل اطلاعاتی مأموران پلیس در میان آن‌ها حضوردارد و تمامی برنامه ریزی های آن‌ها تحت کنترل پلیس مشهد است. کار به اینجا که رسید موضوع به اطلاع سرهنگ «دهقانپور» فرمانده انتظامی مشهد می رسد و جمع بندی‌های صورت گرفته مورد بررسی دقیق این مقام انتظامی قرار می گیرد و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی مورد نیاز، دستور آغاز عملیات ویژه و برق آسای پلیسی صادر می شود.

در ادامه تیم های ویژه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به همراه مأموران زبده یگان امداد مشهد برای انجام عملیاتی سخت و دستگیری تمامی افراد شرور دست به‌کار می شوند. رصد تحرکات افراد مورد نظر همچنان در دستور کار مأموران بود تا اینکه فرد شرور از زندان آزاد و نوچه هایش به استقبالش آمدند. درحالی که افراد شرور به سمت پاتوق خود در حال حرکت بودند، گروه مقابل هم در یک چشم به‌هم زدن خودشان را به محل رساندند، اما قبل از هرگونه شرارتی مأموران پلیس در عملیاتی ضربتی ۱۱ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

بادستگیری افراد شرور تمامی آن‌ها مورد بازرسی بدنی قرار گرفتند و این اقدام منجر به کشف دوسلاح کلت کمری، دو قبضه شمشیر و چهار عدد چاقو شد.

به گزارش قدس،تمامی افراد بازداشت شده بین ۲۵ تا ۳۵ سال سن دارند و بررسی سوابق آن‌ها حاکی از آن است که ۹ نفرشان دارای محکومیت‌های متعدد کیفری و دو نفر از آن‌ها نیز از سوی دستگاه قضایی و انتظامی تحت تعقیب قرار داشته‌اند.در پایان این اقدام امنیت آفرین پلیس مشهد که با هدایت مستقیم و دقیق فرماندهی انتظامی مشهد صورت گرفت، ۱۱ فرد شرور به دادسرای انقلاب مشهد منتقل شدند. در این زمینه چهار دستگاه خودرو سواری متعلق به افراد شرور هم توقیف شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۷۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان