//
کدخبر: ۳۱۷۶۲۶ //

‍ مصالحه ۷۲ درصدی پرونده های ورودی به مراکز مشاوره پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از مصالحه 72 درصدی پرونده های ورودی به مراکز مشاوره کلانتری های و مرکز مستقر در معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه در سه ماه سپری شده از سال خبر داد.

‍ مصالحه 72 درصدی پرونده های ورودی به مراکز مشاوره پلیس کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان خرداد 3 هزار و 821 پرونده به مراکز مشاوره کلانتری ها و مرکز مشاوره معاونت اجتماعی ارسال شده که 2 هزار و 722 مورد آن منجر به سازش شده است.

وی ادامه داد: از مجموع پرونده های ورودی امسال یک هزار و 13 مورد مربوط به فروردین، یک هزار 417 مورد مربوط به اردیبهشت و یک هزار و 391 مورد مربوط به خرداد بوده است.

سرهنگ آمویی همچنین با اشاره به رشد 14 درصدی پرونده های ورودی به مراکز مشاوره انتظامی استان در 3 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: با این وجود آمار 72 درصدی سازش که در سال قبل هم بود حفظ شده است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه تعداد پرونده های ورودی به مراکز مشاوره کلانتری های استان در 3 ماهه امسال را سه هزار و 423 مورد ذکر کرد و گفت: این تعداد پرونده برای مرکز مشاوره مستقر در معاونت اجتماعی 398 مورد بوده است.

وی در پایان بیشترین مشاوره های ارائه شده به شهروندان را در حوزه های خانوادگی، نزاع و درگیری، مسائل حقوقی و مسائل اجتماعی عنوان کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۶۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان