//
کدخبر: ۲۰۳۵۱۹ //

پلیس کرمانشاه استخدام می کند

رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان از آغاز مرحله جدید نام نویسی برای جذب و استخدام در پلیس کرمانشاه خبر داد.

پلیس کرمانشاه استخدام می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "شریف روانبخش" اظهار داشت: با توجه به سهمیه جذب و استخدامی که از سوی مرکز گزینش ناجا به کرمانشاه داده شده مرحله دوم استخدامی در مقطع درجه داری آقایان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: افرادی که متولد اول فروردین 1374 به بعد و دارای مدرک تحصیلی دیپلم در همه رشته ها و با حداقل معدل کل 12 هستند، می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

سرهنگ روانبخش تاکید کرد: افرادی که در مراحل قبلی استخدامی ناجا ثبت نام و به دلایلی مانند مشکلات پزشکی، تست های جسمانی و یا هر دلیل دیگری شرایط گزینشی لازم را کسب نکرده اند مجاز به ثبت نام نیستند.

رئیس گزینش فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: افرادی که شرایط لازم را دارند می توانند با در دست داشتن 6 قطعه عکس سه در چهار تمام رخ و با زمینه سفید، کپی مدرک دیپلم، کپی شناسنامه و کارت ملی و روشن بودن وضعیت نظام وظیفه (به شرط نداشتن غیبت) به دفتر گزینش انتظامی استان واقع در فرهنگیان فاز 2، ایستگاه اول، کوچه 100 مراجعه و ثبت نام کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۵۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان