//
کدخبر: ۱۹۶۲۹۴ //

استخدام ۱۰۰ نفر در مناصب اداری فارس بدون رعایت ضوابط قانونی

مدیرکل بازرسی استان فارس اعلام کرد که این اداره بر روند استخدام و انتصاب‌ها در سه مجموعه اداری مختلف در سطح این استان بررسی‌هایی را انجام داده است.

استخدام 100 نفر در مناصب اداری فارس بدون رعایت ضوابط قانونی
به گزارش فرتاک نیوز،

کاظم اکرمی شنبه اول تیرماه در یک کنفرانس خبری که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، گفت: با انجام بررسی‌های قانونی، گزارشی از روند استخدام و انتصاب در سه مجموعه تهیه و به مراجع مسئول ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش، در سه مجموعه مورد بررسی بیش از یکصد نفر بدون رعایت ضوابط قانونی استخدام یا در مناصبی به کار گرفته شده‌اند.

مدیرکل بازرسی استان فارس همچنین گفت: این اداره کل در راستای انجام وظایف قانونی خود سال گذشته ۴۸ مورد بازرسی برنامه‌ای و ۱۰۹ بازرسی موردی انجام داده است.

اکرمی خاطرنشان کرد: در این رابطه ۲۶۲ گزارش تهیه و به مراجع ذیربط ارسال شده که ۱۳۲ گزارش آن اصلاحی و ۱۳۲ گزارش آن اختصاصی بوده است.

مدیرکل بازرسی فارس یادآور شد: امسال نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌ها انجام ۴۶ بازرسی برنامه‌ای انجام شود و در زمینه انجام بازرسی‌های موردی نیز با رشدی بالغ بر پنجاه تا صد درصدی روبرو خواهیم بود و البته یک بازرسی فوق‌العاده مربوط به سیل نیز انجام شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۲۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان