//
کدخبر: ۳۱۵۸۲۲ //

‍ ۲۶۱ مجرم و هنجار شکن در دام پلیس کرمانشاه/کشف ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح ظفر 15 توسط رده های مختلف پلیس، گفت: دستگیری 261 مجرم شامل سارقان، قاچاقچیان کالا و مواد مخدر، اراذل و اوباش و معتادان متجاهر و همچنین کشف 60 میلیارد ریال کالای قاچاق از جمله نتایج اجرای این طرح بود.

‍ 261 مجرم و هنجار شکن در دام پلیس کرمانشاه/کشف 60 میلیارد ریال کالای قاچاق
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ظفر 15 با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس امنیت عمومی به مدت 48 ساعت در سطح استان اجرا شد.

وی با اشاره به نتایج طرح افزود: در این مدت و با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان 37 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 6500 عدد حبه قرص روانگردان کشف شد.

سردار جاویدان دستگیری 50 قاچاقچی و خرده فروش و 50 نفر معتاد متجاهر را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: 19 واحد مسکونی و صنفی عرضه کننده مواد مخدر نیز پلمب شد.

کشف 131 فقره سرقت و دستگیری 46 سارق توسط پلیس آگاهی

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از کشف 131 فقره سرقت توسط کاراگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: بیشترین این کشفیات در حوزه منزل، خودرو، اماکن، قاپ زنی و ... بوده است.

وی یادآوری کرد: کشف 23 فقره سرقت منزل و 19 فقره سرقت خودرو از مهمترین کشفیات پلیس آگاهی بوده است، ضمن اینکه 46 سارق و مالخر نیز در این راستا دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

کشف 60 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی

سردار جاویدان در ادامه اشاره ای به کشفیات پلیس امنیت اقتصادی نیز داشت و افزود: کشف 128 دستگاه ماینر غیرمجاز، 3 تن سیب درختی، 15 تن سویا، 70 هزار ماسک، 22 راس گوسفند و 440 کیلو انواع پوشاک تاناکورا از جمله این کشفیات بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین با تلاش های صورت گرفته 25 هزار عدد انواع لوازم یدکی، 38 هزار عایق پرده و 30 دستگاه کولر گازی نیز از داخل یک دستگاه کامیون که به شکل حرفه ای جاساز شده بودند، کشف شد.

وی ارزش مجموع کالاهای قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان بالغ بر 60 میلیارد ریال عنوان کرد.

55 قبضه سلاح توسط پلیس امنیت عمومی کشف شد

سردار جاویدان در خصوص اقدامات پلیس امنیت عمومی نیز گفت: کشف 55 قبضه سلاح شامل 39 قبضه شکاری و 16 قبضه جنگی-شکاری و هزار عدد فشنگ به همراه ده ها قبضه سلاح سرد از جمله آنها بوده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: در این طرح همچنین 16 تن از اراذل و اوباش دستگیر و 34 واحد صنفی متخلف نیز به تعطیلی کشیده شدند.

وی همچنین از ارائه تذکر لسانی به 800 نفر در خصوص ایجاد آلودگی صوتی، بد پوششی و مزاحمت های خیابانی خبر داد و گفت: از 200 نفر این افراد تعهدات لازم اخذ و 30 نفر هم پس از بی توجهی به اخطارهای قبلی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جاویدان در پایان اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس در رده های یاد شده 261 مجرم شامل سارقان، قاچاقچیان، هنجارشکنان، معتادان و ... دستگیر و 126 دستگاه خودرو پلاک مخدوش و 20 دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۸۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان