//
کدخبر: ۳۱۷۰۱۵ //

راز قتل جوان ۳۵ ساله در خمین پس از ۳ سال برملا شد/ ۳ متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری ۳ نفر متهمان قتل جوان ۳۵ ساله و برملا شدن راز قتل پس از ۳ سال خبر داد.

راز قتل جوان ۳۵ ساله در خمین پس از 3 سال برملا شد/ 3 متهم دستگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه خبری پلیس بهزاد فکوری اظهار داشت: در تابستان سال ۹۷ جسد مردی ناشناس در اطراف یکی از روستاهای شهرستان خمین پیدا شد و بلافاصله تحقیقات پلیس برای شناسایی او و بررسی علت قتلش آغاز شد.

وی اضافه کرد:‌ با پیگیری‌های تخصصی پلیس، مقتول که مردی ۳۵ ساله و ساکن شهرستان گلپایگان بود، شناسایی و تحقیقات مقدماتی از آشنایان و بستگانش آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین اضافه کرد: با توجه به پیچیدگی پرونده، تحقیقات پلیس همچنان ادامه داشت تا اینکه سرانجام در پیگیری تخصصی کارآگاهان پلیس شهرستان، سرنخ‌هایی از دست داشتن همسر مقتول در این قتل به دست آمد.

فکوری ادامه داد: در اطلاعات به دست آمده مشخص شد که مقتول، اختلاف خانوادگی شدید با همسرش داشته که با توجه به ظن مأموران به او، تحقیقات معطوف به همسر و اعضاء خانواده‌اش شد.

وی ادامه داد: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده در نقش داشتن همسر مقتول در این قتل، با هماهنگی مقام قضائی، وی به پلیس آگاهی دعوت که در ابتدا منکر وجود هرگونه اختلاف و درگیری با همسرش شد، که سرانجام با اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس لب به اعتراف گشود.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین تصریح کرد: زن جوان در اعترافات خود اذعان داشت که چند سالی است که با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و طبق معمول در شب حادثه با او درگیر می‌شود و با توجه به اینکه او به طرف مادرش حمله‌ور شده بود،‌ او با جسم سختی همسرش را مجروح می‌کند.

فکوری اضافه کرد:‌ با مصدومیت این فرد، همسر مقتول ‌در تماس با یکی از بستگانش، تقاضای کمک می‌کند، ولی در مسیر انتقال به بیمارستان، این فرد آشنا تصمیم به قتل می‌گیرد و با استفاده از یک تفنگ شکاری که از قبل تهیه کرده بود، مرد جوان را در حوالی یکی از روستاهای خمین با شلیک گلوله به قتل رسانده و در بیابان رها می‌سازد.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس، سه متهم این پرونده دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۰۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان