//
کدخبر: ۳۱۶۹۰۲ //

‍ دستگیری قاتل خواهر و برادر صحنه ای توسط پلیس آگاهی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری قاتل متواری پس از گذشت 24 ساعت از ارتکاب جرم خبر داد که برادر و خواهر کوچکتر خود را به خاطر تقسیم ارث به قتل رسانده بود.

‍ دستگیری قاتل خواهر و برادر صحنه ای توسط پلیس آگاهی
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: صبح روز گذشته (18 تیر) یک مورد درگیری و تیراندازی منجر به قتل در یکی محلات شهرستان به پلیس گزارش و ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد مردی 47 ساله به علت اختلافات خانوادگی بوسیله اسلحه کلت به اعضای خانواده اش شلیک و ضمن به تقل رساندن برادر 30 ساله و خواهر 35 ساله اش، خواهر زاده 8 ساله خود را نیز زخمی کرده است.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: فرد قاتل پس از ارتکاب این جنایت هولناک که به خاطر اختلافات خانوادگی و تقسیم ارث رخ داده بود، از محل متواری می شود.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: ماموران پلیس آگاهی که از همان لحظات اولیه وقوع حادثه اقدامات گسترده خود را برای دستگیری قاتل آغاز کرده بودند تنها پس از گذشت 24 ساعت از وقوع جنایت موفق به ردیابی وی در شهر صحنه شده و در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی با مقام قضائی او را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب قتل خواهر و برادر جوانش به خاطر اختلافات مالی و تقسیم ارث و میراث اعتراف کرد.

سرهنگ آمویی در پایان از معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۹۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان