//
کدخبر: ۳۱۲۶۸۵ //

درگیری مرگبار دو برادر ملکشاهی

فرمانده انتطامی شهرستان ملکشاهی گفت: دو برادر ( ۳۱ ساله و۳۷ ساله ) به علت اختلاف خانوادگی با هم درگیر و یکی از آنها با سلاح گرم و شلیک گلوله برادر خود را به قتل رساند.

درگیری مرگبار دو برادر ملکشاهی
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ ولیان ظهر امروز در گفت‌وگویی گفت: صبح امروز در پی تماس تلفنی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای توابع شهرستان ملکشاهی بلافاصله عوامل انتظامی، پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد که دو برادر ( ۳۱ ساله و۳۷ ساله ) به علت اختلاف خانوادگی با هم درگیر و یکی از آنها با سلاح گرم و شلیک گلوله برادر خود را به قتل می‌رساند.

فرمانده انتطامی شهرستان ملکشاهی گفت: قاتل به همراه اسلحه در محل دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی دلالت و پس از تحقیقات و اعتراف متهم به بزه ارتکابی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و جسد نیز به پزشک قانونی منتقل شد.

وی در پایان هشدار داد که حاصل نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز در منزل وقوع چنین حوادث ناگواری است که لازم است خانواده‌ها در خصوص عدم نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز اهتمام لازم را داشته باشند تا شاهد ارتکاب چنین مواردی نباشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۶۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان