//
کدخبر: ۳۱۲۴۴۱ //

زنده ماندن ۲ جوان تهرانی در پژوی له شده/ معجزه‌ای که رخ داد+عکس‌ها

2 جوان تهرانی در تصادف شدید با کامیون به طرز عجیبی زنده ماندند.

 زنده ماندن 2 جوان تهرانی در پژوی له شده/ معجزه‌ای که رخ داد+عکس‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

تصادف پژو 206 با کامیون در تهران 2 مرد را مصدوم کرد و این پژو در این حادثه له شد خوشبختانه این 2 جوان زنده ماندند.

 برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 با کامیون حامل باردر بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

ساعت 02:22 بامداد امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از وقوع برخورد دو دستگاه خودرو سواری و باری با یکدیگر در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی زیر پل حکیم خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 102 را عازم محل حادثه کرد.

محمدرضا رحمانی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 پس از برخورد با کامیون باری در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی متوقف شده و رانندگان خودروها از خودرو خارج شده اند.

وی ا فزود: این حادثه دو مصدوم در پی داشت، سرنشینان خودروی پژو 206 که دو مرد 20 و 30 ساله بودند از ناحیه سر و صورت دچار آسیب دیدگی شدند.

zTyLE282dL9G

تصادف شدید در تهران / پژو له شد

رحمانی تصریح کرد: آتش نشانان پس از بازدید و بررسی های اولیه به دو گروه تقسیم شدند یک گروه از آتش نشانان به همراه عوامل اورژانس حاضر در محل مشغول رسیدگی به حال مصدومین شدند و گروه دیگر از آتش نشانان اقدام به چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر کردند و با ایجاد ترافیک مصنوعی و کاهش ضریب خطرات احتمالی، با استفاده از ابزار مخصوص جریان برق خودروها را قطع و نسبت به رفع نشت سوخت آنان، اقدامات لازم را به عمل آوردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و انتقال خودروها به حاشیه امن و پاکسازی محل حادثه از بقایای به جا مانده از این تصادف و انتقال مصدومین توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی و تحویل محل به عوامل راهور و انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

kgqIOogMi1Om

mbiDahppe8sZ

mmXrsAKLupEo

ofjqbeKWxilV

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۴۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان