//
کدخبر: ۳۱۰۶۷۷ //

بازداشت شیطان جاده پاکدشت / زنان را با اتر بیهوش می کرد

مرد پلید که به طرز هولناکی یک زن 57 ساله را به شدت کتک زده بود بازداشت شد.

بازداشت شیطان جاده پاکدشت / زنان را با اتر بیهوش می کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 اردیبهشت ماه امسال زن 57 ساله با صورت کبود و گوش های پاره شده به پلیس تهران برای شکایت از مرد بی رحم شیطان صفت مراجعه کرد.

 اقدامات شیطانی این مرد با زنان در پاکدشت با ارسال شکایت های جدید زنان بررسی خواهد شد.

زن مالباخته و کتک خورده هنگامی که ماجرای خود را نزد پلیس با صدای لرزان بیان کرد اشک از چشمانش جاری شد و فقط خواستار مجازات عامل یا عاملان این حادثه به دست قانون بود.

سرقت از زن جوان در پاکدشت / مرد پلید زنان را بیهوش می کرد

زن پاکدشتی ماجرای خود را اینطور بیان کرد:«در خیابان منتظر تاکسی بودم که به سمت خیابان امیرحصار بروم.پرایدی جلوی پایم ترمز زد.لحظه ای که قصد داشتم پشت صندلی خودرو بنشینم متوجه شدم از بیرون، در خودرو دستگیره ندارد و برای همین مجبور شدم در صندلی جلو پراید بنشینم.»

زن 57 ساله ادامه داد:«راننده به بهانه تمام کردن بنزین در بیابان های پاکدشت ایستاد و از خودرو پیاده شد.او به صندوق عقب خودرو مراجعه کرد تا به گفته خودش بطری 4 لیتری بنزین را بیاورد اما مرد جوان در همان لحظه با دستمالی که به اتر ماده بیهوشی آغشته شده بود  من را بی هوش کرد.»

خانم مالباخته در ادامه گفت :«لحظه ای که به هوش آمدم سرم مرد جوان سرم  را زیر صندلی ماشین با دست هایش فشار می‌داد، و در همان لحظه با چند ضربه دسته چاقو به سر و صورتم کوبید. سعی کردم فرار کنم و برای همین پاهایم را از پنجره خودرو به بیرون آوردم.»

زن پاکدشتی افزود :« هنگامی که پاهایم از پنجره به بیرون بود، مرد جوان با گذاشتن چاقو بر گلوم من را تهدید به مرگ کرد. در همانجا بود که سارق خشن گوشواره هایم را از گوش هایم کند که همین باعث شد گوش هایم 8 بخیه بخورد.»

دستگیری سارقان جوان در پاکدشت

 تیم پلیسی با تلاش های شبانه روزی  و کار اطلاعاتی، همراه با چک کردن دوربین های تردد موفق به شناسایی سارق جوان و همدستش که همسرش است می‌شوند.

ماموران پلیس پس از شناسایی سارق و اخذ مجوز قضایی در یک عملیات ضربتی و پیچیده متهم جوان را همراه با همسرش را دستگیر کردند.سارق خشن در بازجویی ها با توجه به شواهد و مدارک صریحا به جرم سرقت طلاجات زن حدودا 56 ساله  با همدستی همسرش اعتراف کرد.

سارق جوان در بازجویی ها ادعا کرد که اغلب سرقت ها را با کمک همسرش انجام داده است و طلا های زن 57 ساله به یک طلافروشی در قیام دشت فروخته است و خودرو پرایدی که با آن این جرم را انجام داده برای یکی از دوستانش است.

بنا براین گزارش پرونده متهمان پس از اعترافاتشان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۶۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان