//
کدخبر: ۳۰۶۴۲ //

سرنوشت عجیب ۴۰۰ زائر ایرانی در نجف/ رییس کاروان فرار کرد و مسافران سرگردان شدند

مدیر کاروان شرکت غیرمجاز «نورالحسین» مشهد در نجف اشرف که قرار بود برای بازگشت اعضای کاروان بلیت تهیه کند متواری شده و 400 زائر عتبات عالیات را در هتل رها کرده است.

به گزارش فرتاک نیوز،

شرکت غیرمجاز «نورالحسین» مشهد پیش از این نیز به دلیل تخلف پلمپ و به اداره اماکن نیروی انتظامی معرفی شده بود اما متأسفانه در مکان دیگری اقدام به فعالیت می کرده است.

 400 زائر روز چهارشنبه گذشته از طریق این شرکت رهسپار کربلا شدند، اما پس از اقامت زائران در هتلی در نجف اشرف، مدیر کاروان بدون اینکه بلیت بگیرد و با هتل تسویه حساب کند زائران را به حال خود رها کرده و متواری شد!

قرار براین بوده که شنبه زائران به کشورمان برگردند اما پس از متواری شدن مدیر کاروان، صاحب هتل نیز به دلیل بدهی کاروان آسانسورها را قطع کرده و تهدید کرده برق را هم قطع می کند و زائران را از هتل بیرون می کند. بدین ترتیب 400 زائر مشهدی در نجف سرگردانند.

خانواده های نگران شماری از این زائران که بیشترشان زنان وکهنسالان هستند به مدیریت حج و زیارت استان مراجعه کرده و ما در حال تلاش برای رفع گرفتاری این زائران هستیم.

جواد شاد، مدیر حج و زیارت خراسان رضوی با هشدار به علاقه مندان زیارت عتبات عالیات از مردم خواست حتما از طریق شرکت های مجاز به کربلا مشرف شوند و گول وعده ها و ارزان تر بودن سفر را از شرکت های غیرمجاز نخورند.

زائران سرگردان در نجف بلیط گرفته و بازگردند

جاوید‌نیا، معاون دادستان مشهد در جرائم رایانه‌ای گفت:خانواده زائرانی که هم‌اکنون در نجف سرگردان هستند می‌توانند به دادسرا مراجعه و نسبت به شکایت اقدام کنند.

سریع‌ترین راه این است که این زائران اگر پاسپورتشان در دست خودشان است بلیط تهیه و بازگردند و زائران می‌توانند پس از بازگشت نسبت به شکایت خود از این شرکت غیرمجاز اقدام کنند.

پیگیری حل مشکل 400 زائر مشهدی در نجف / زائران سرگردان خودشان دست به کار شوند

محمدحسن واحدی ، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: با پیگیری‌ها قرار بر این شده که مسافران خودشان هزینه بلیط خود و هتل را پرداخته و سپس پس از بازگشت روال قانونی را پیگیری کنند.

وی افزود : از نیروی انتظامی استان خواسته شده تا دفتر غیرمجاز نورالحسین مورد بازدید قرار گیرد و پیگیر موضوع تا حل شدن آن خواهیم بود.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان