//
کدخبر: ۳۰۱۲۳۹ //

دستگیری زن ۳۰ ساله با بیش از ۲۱۱ میلیون یورو تخلف ارزی!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از دستگیری زنی ۳۰ ساله‌ای خبر داد که با ثبت شرکت ۲۱۱ میلیون و ۶۰۹ هزار یورو برای واردات و صادرات گرفته، اما در جای دیگری هزینه کرده بود.

دستگیری زن 30 ساله با بیش از ۲۱۱ میلیون یورو تخلف ارزی!
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از دستگیری زنی  ۳۰ ساله‌ای خبر داد  که با ثبت شرکت ۲۱۱ میلیون و ۶۰۹ هزار یورو برای واردات و صادرات گرفته، اما در جای دیگری هزینه کرده بود.

سردار محمد رضا مقیمی  افزود: متاسفانه این گونه پرونده‌ها در حال افزایش است و معمولاً از افراد کم سن و سال برای این موضوع استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در این پرونده یکی از بانک‌ها شکایتی داشت که خانمی برغم اینکه تمکن مالی نداشته و شناختی هم در حوزه مسائل اقتصادی نداشته است، توسط یکی از بستگان کارت بازرگانی اخذ می‌کند و با ثبت شرکت مبادرت به تاسیس شرکت واردات و صادرات می‌کند و همه مسئولیت را خودش متقبل می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: این خانم حدود ۱۹ فقره وکالت نامه تام الاختیار نیز برای افراد صادر می‌کند و ۵ شرکت واردات و صادرات نیز ثبت کرده است.

وی افزود: این خانم علاوه بر دریافت ۲۱۱ میلیون و ۶۰۹ هزاریورو ۹۱ میلیارد تومان نیز فرار مالیاتی داشته و مالیات پرداخت نکرده است.

سردار مقیمی ادامه داد: در این رابطه ۸ نفر نیز دستگیر شدند که کم سن و سال هستند و برای این خانم پرونده ۵۶۰ میلیارد تومانی تشکیل می‌شود و همچنین ایشان ۲ میلیارد تومان نیز رشوه داده است که این افراد نیز شناسایی شده اند.

سردرا مقیمی گفت: در اصل این موضوع پولشویی است و به این صورت شرکت می‌زنند و وارد مسائل ارزی می‌شوند و ارز‌های دریافت شده را مصرف نمی‌کنند و این پول‌ها را در واسطه گری و دلالی استفاده می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان