//
کدخبر: ۳۰۰۴۳۳ //

عامل انتشار کلیپ کودک‌آزاری در فارس دستگیر شد

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به انتشار یک کلیپ با محتوای کودک آزاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود.

عامل انتشار کلیپ کودک‌آزاری در فارس دستگیر شد

سرهنگ حشمت سلیمانی گفت: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز، سلیمانی گفت: کارشناسان پلیس فتا با رصد فضای مجازی، به تصویری که در آن فردی طی یک حرکت غیر انسانی در اینستاگرام کودکی را بازیچه تفریح و سرگرمی خود قرار داده و او را آویزان کرده بود، برخورد کردند.

وی با اشاره به اینکه دست به دست شدن این تصویر در فضای مجازی، ناراحتی کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت، گفت: تصویر مذکور در همان لحظات اولیه انتشار، توسط ماموران پلیس فتا رصد و بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس فتا استان گفت: با سرعت عمل افسران سایبری پلیس فتا مخفی گاه متهم در یکی از شهرستان‌های استان فارس شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، آن را دستگیر کردند.

سلیمانی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه هدف از این کار خود را شوخی و مزاح بیان کرد، عنوان داشت: متهم تحویل مراجع قضائی شد.

 این مقام انتظامی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده موارد مشابه حتما از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir موضوع را با کارشناسان در میان بگذارند تا سریعا اقدامات لازم انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۴۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان