//
کدخبر: ۳۰۰۴۳۴ //

سارقان کارت بانک کهنسالان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۳ عضو یک باند حرفه‌ای که کارت بانکی افراد کهنسال را به سرقت برده یا از آنان کلاهبرداری می‌کردند در شیراز خبر داد.

سارقان کارت بانک کهنسالان دستگیر شدند

سرهنگ کاووس حبیبی در توضیح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از افراد کهنسال مبنی بر سرقت کارت بانکی توسط جوانی که قصد کمک به آنان در دریافت وجه از عابر بانک را داشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز، حبیبی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی مطلع شدند که اعضای باند ۳ نفره در کنار عابر بانک‌های سطح شهر کمین کرده‌اند و پس از شناسایی افراد مسن و کهنسال به بهانه کمک به آنها در جهت دریافت وجه، مبالغی را به حساب خود منتقل یا اینکه در یک لحظه پس از دریافت رمز، کارت شهروندان را با یک کارت مشابه سوخته جابه جا می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: ماموران موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، در این خصوص هر ۳ سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

حبیبی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه به برداشت ۲ میلیارد ریال از حساب ۶۰ نفر شاکی اقرار کردند، گفت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی فارس به شهروندان توصیه کرد که نسبت به اطراف خود هوشیار بوده و تحت هیچ شرایطی کارت بانکی خود را در اختیار افراد غیر قابل اطمینان و ناشناس که بعضا در کنار دستگاه های ای تی ام به منظور سرقت و کلاهبرداری ایستاده اند، قرار ندهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۴۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان