//
کدخبر: ۲۹۸۶۶۵ //

آتش سوزی خانه‌ای در پیروزی تهران؛ ۴ نجات یافته و یک کشته

حادثه آتش سوزی منزلی قدیمی در پیروزی تهران منجر به کشته شدن مردی میانسال و همچنین با تلاش آتش نشانان اعضای یک خانواده چهار نفره نجات یافتند.

آتش سوزی خانه‌ای در پیروزی تهران؛ ۴ نجات یافته و یک کشته

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز جمعه گفت: ساعت ۰۶:۰۸ امروز این حادثه آتش سوزی در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان دورودیان به سامانه ۱۲۵ و بلافاصله ماموران یک ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی با بیان اینکه محل حادثه یک منزل قدیمی دو طبقه بود که در طبقه همکف آن یک مغازه قدیمی ۲۵ متری وجود داشت، افزود: این مغازه دارای یک کرکره قدیمی بود که قفلی بر آن نصب نشده بود اما پایین کشیده شده بود. 

وی ادامه داد: در این مغازه کسب وکاری صورت نمی‌گرفت و حالت متروکه داشت و همچنین در طبقه فوقانی این مغازه یک خانواده چهار نفره زندگی می‌کردند.

به گزارش فرتاک نیوز، ملکی خاطرنشان کرد: دود بسیار غلیظی طبقه بالایی این منزل متروکه را فرا گرفته بود که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش اعضای این خانواده چهار نفره را به سلامت از محل آتش سوزی خارج کردند.

به گفته وی، در داخل مغازه نیز حجم زیادی لباس و وسایل ضایعاتی وجود داشت که در حین عملیات آتش نشانان با جسم سوخته مردی میانسال روبرو شدند.

ملکی تاکید کرد: این فرد در اختیار عوامل اورژانس و پزشکی قانونی قرار گرفت و پس از دقایقی آتش نشانان به این عملیات پایان دادند.

وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۶۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان