//
کدخبر: ۲۹۸۶۰۱ //

دختر جوان راز قتل مادر را بعد از ۸ سال فاش کرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: قاتلی که به همراه برادر و همدستش در سال 91 خواهر خود را به قتل رسانده بود در فسا دستگیر شد.

دختر جوان راز قتل مادر را بعد از 8 سال فاش کرد

کاووس محمدی با بیان این خبر اظهار داشت: دختری ۲۰ ساله به ماموران پلیس شهرستان فسا مراجعه و اظهار داشته که در سال ۹۱ دایی‌‌ام به همراه دیگر برادر و یکی از دوستانش مادرم را در خانه به قتل رسانده‌اند و او را درون چاهی در یکی از روستاهای این شهرستان انداخته‌اند. در این راستا بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، دایی ۳۴ ساله شاکی و همدست ۲۸ ساله وی را شناسایی و آنان را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی انتقال دادند.

به گزارش فرتاک نیوز، معاون اجتماعی پلیس فارس، خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که به دلیل اختلاف با خواهرم، به همراه دیگر بردارم (۳۸ ساله) که در حال حاضر در یکی از کشورهای اروپایی ساکن است خواهرم را به قتل رساندیم و با کمک دوستم با موتورسیکلت وی را به درون چاهی در یکی از روستاهای این شهرستان انداختیم.

محمدی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازدید از آن چاه، تعدادی از استخوان‌های مقتول کشف و تحویل پزشک قانونی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد که مشکلات خانوادگی خود را با مراجعه به مراکز مشاوره مجاز حل و فصل کنند.

گفتنی است شاکی در پاسخ به سوال خبرنگار پلیس مبنی بر اینکه علت مخفی نگه داشتن راز قتل تا کنون چیست؟ علت پنهان نگه داشتن راز قتل را ترس از دایی عنوان کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۶۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان