//
کدخبر: ۲۹۶۱۴۲ //

فوت ۲ نفر در استان قزوین به دنبال مسمومیت با گاز co

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: ۲ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان آوج بر اثر مسمومیت با گاز co جان خود را از دست دادند.

فوت ۲ نفر در استان قزوین به دنبال مسمومیت با گاز co

سهیل سلطانی با اشاره به فوت ۲ نفر بر اثر مسمومیت با گاز co، تصریح کرد: ساعت ۱۴:۰۰ امروز ظهر (۲۴ دی) در پی تماس با مرکز کنترل و هدایت عملیات اورژانس ۱۱۵ قزوین مبنی بر مسمومیت با گاز co در شهر آوج روستای نقاش، تعداد یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از آوج به محل حادثه اعزام شد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: پس از بررسی محل حادثه توسط تکنسین‌های اورژانس، تعداد ۲ نفر از یک خانواده ۲ نفره که دچار مسمومیت با گاز co شده بودند مورد معاینه قرار گرفتند.

بنابر اعلام روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ قزوین، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین اظهار کرد: کارشناسان اورژانس در محل حادثه با یک آقا ۷۰ ساله و یک خانم ۶۵ ساله که علائم حیاتی نداشتند روبه‌رو شدند و سریعا اقدامات درمانی جهت احیاء مددجویان را آغاز کردند که متاسفانه نتیجهای در پی نداشت. 

وی خاطرنشان کرد:متوفایان تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شدند،علت حادثه توسط عوامل آتش نشانی در حال بررسی است.

سلطانی یادآور شد:  گاز مونواکسید کربن گازی بی بو و بی رنگ است، در صورت سردرد، سرگیجه و حالت تهوع فوراً درب و پنجره‌ها را باز کنید، در هوای آزاد قرار گیرید و با شماره ۱۱۵ تماس بگیرید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۱۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان