//
کدخبر: ۲۹۴۹۸۹ //

متلاشی شدن باند حرفه‌ای سرقت تلفن همراه در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۱۱ متهم پرونده باند حرفه‌ای سرقت و تغییر شماره سریال گوشی‌های تلفن همراه خبر داد.

متلاشی شدن باند حرفه‌ای سرقت تلفن همراه در مشهد

محمدکاظم تقوی با اعلام این خبر اظهار کرد: گزارش سرقت‌های سریالی گوشی تلفن همراه در خیابان‌های مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ پلیس را بر آن داشت که برای پیگیری سریع این موضوع به طور ویژه وارد عمل شود.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی‌های دقیق علمی و شیوه‌های فنی پلیسی توانستند اعضای اصلی این شبکه که ۱۰ نفر بودند و بیشترین سرقت‌های آنها در محدوده خیابان خواجه ربیع، رسالت، بلوار ۲۲ بهمن و طبرسی مشهد ثبت بود را چهره زنی کرده و مورد شناسایی قرار دهند.

به گزارش فرتاک نیوز،فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با رد زنی‌های گسترده محل‌های تردد متهمان را نیز تحت نظر قرار دادند و بامداد امروز با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه ۱۰ متهم مورد نظر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات، پلیس با بازرسی مخفیگاه متهمان ۴۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف کرد.

تقوی عنوان کرد: تحقیقات از متهمان در حالی آغاز شد که کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شده و برای تامین امنیت مردم، خواب از چشمان خود گرفته بودند.

وی بیان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه سرنخ دیگری به پلیس دادند و ردپای عامل تغییر سریال شماره تلفن‌های سرقتی نیز نمایان شد.

تقوی افزود: پلیس در اقدامی ضربتی، یازدهمین متهم این شبکه سرقت را نیز دستگیر کرد. در بازرسی از مخفیگاه او یک دستگاه رایانه، یک دستگاه باکس تغییر سریال و تعداد زیادی قطعات جدا شده موبایل کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به این مطلب که از اوایل صبح امروز تا کنون ۱۸ مالباخته شناسایی شده‌اند وتحقیقات این پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد، گفت: شهروندان عزیزی که مورد زورگیری و سرقت گوشی تلفن همراه قرار گرفته‌اند، می‌توانند برای پیگیری شکایت خود هر چه سریعتر به پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۹۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان