//
کدخبر: ۲۹۱۶۲۱ //

سرقت شوکه کننده در پایتخت

معاون سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به سرقت قطعات پل‌های مکانیزه تهران گفت: برای همه پل‌ها نگهبانانی تعیین کردیم تا علاوه بر تأمین امنیت، از لحاظ پاکیزگی و ایمنی هم به وضعیت آنها رسیدگی کنند.

سرقت شوکه کننده در پایتخت

وحید سرلک، معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره وضعیت پل های مکانیزه تهران اظهارداشت: در حال حاضر، 121 پل عابر مکانیزه در سطح شهر تهران داریم که 486 یونیت پله برقی و ۱۷ آسانسور روی این پل‌ها قرار گرفته است که در این میان، 451یونیت و 12دستگاه آسانسور فعال است.

وی با بیان این‌که از چند ماه پیش مدیریت وضعیت پله‌های برقی به سازمان حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران سپرده شده است، گفت: پیش از این، مدیریت و رسیدگی یکسانی بر وضعیت این پل‌ها اعمال نمی‌شد و زمانی که ما مدیریت پل‌ها را در اختیار گرفتیم ۱۶۹ پله برقی و ۱۴ آسانسور خراب بود.

به گزارش فرتاک نیوز،معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ درصد خرابی‌های پل‌های عابر مکانیزه اصلاح شده، تصریح کرد: برخی از این پل‌ها قدیمی و فرسوده هستند و بیش از 15سال عمر دارند که با توجه به مشکلات تحریم، نوسان بازار و مشکلات موجود برای تامین قطعات موردنیاز، باید برای تعمیر آنها چاره‌اندیشی کرد.

سرلک، سرقت قطعات پل‌های مکانیزه را یکی دیگر از مشکلات عنوان کرد و گفت: سارقان در ساعت‌هایی که رفت و آمدی در برخی پل‌ها وجود ندارد، بعضی قطعات آسانسور یا پله برقی را سرقت می‌کردند و به همین دلیل، برای همه پل‌ها نگهبانانی تعیین کردیم تا علاوه بر تامین امنیت، از لحاظ پاکیزگی و ایمنی هم به وضعیت آنها رسیدگی کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۶۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان