//
کدخبر: ۲۸۷۹۷۹ //

مرگ مرد جوان در حادثه رانندگی صبح امروز

حادثه رانندگی صبح امروز در جاده ورامین یک نفر فوتی بر جای گذاشت.

مرگ مرد جوان در حادثه رانندگی صبح امروز

حسین رابعی فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به حادثه تصادف صبح امروز در جاده ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه صبح امروز در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با محور عقب یک دستگاه تریلر درحاشیه جاده ورامین به سمت تهران بعد از پل فیروز آباد، شاهدان این حادثه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی این سازمان آتش‌نشانان ایستگاه ۸۶ و گروه امداد و نجات ۱۷ را عازم محل حادثه کرد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی گفت: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شده و پس از برخورد با محور عقب تریلر پارک شده در کنار جاده متوقف شده بود که در پی این حادثه راننده خودروی سواری پراید آقایی ۳۵ ساله در داخل خودرو محبوس شده بود.

این فرمانده آتش‌نشانی ادامه داد: نیروهای عملیاتی پس از بازدید و بررسی اولیه و ایجاد حریم ایمنی در محدوده حادثه، اقدام به قطع جریان برق و رفع نشت سوخت از خودرو کرده و با استفاده از ابزار مخصوص عملیات نجات خود را آغاز کردند.

رابعی در ادامه بیان کرد: آتش‌نشانان شخص محبوس شده را از داخل خودرو به بیرون منتقل کرده و به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند که در معاینات اولیه مشخص شد راننده خودرو در این حادثه جان خود را از دست داده است.

وی در پایان اعلام کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه، خودرو را برای بررسی علت حادثه و انجام مراحل قانونی به عوامل پلیس راهور و عوامل نیروی انتظامی تحویل دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۹۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان