//
کدخبر: ۲۸۳۷۴۶ //

یک کشته و دو مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور آباده به شهرضا

رئیس اورژانس 115 شهرضا گفت: تصادف زنجیره‌ای در محور آباده به شهرضا قبل از ایست بازررسی شهید امامی رامشه یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.

 یک کشته و دو مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور آباده به شهرضا

حبیب صادقی امروز با اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای در ساعت دقیقه ۱۰ بامداد دوشنبه ۲۸ مهر ماه اظهار داشت: شب گذشته به دلیل خواب‌آلودگی راننده تریلر، تصادف زنجیره‌ای در محور آباده به شهرضا قبل از ایست بازررسی شهید امامی رامشه اتفاق افتاد که به دلیل نزدیکی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر، تیم‌های نجات جاده‌ای از پایگاه‌ شهید امینی امین‌آباد به محل اعزام شدند.

 

به گزارش فرتاک نیوز، رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرضا با بیان اینکه با حضور تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ وضعیت مصدومان بررسی شد افزود: پس از انجام عملیات رهاسازی توسط نجات‌گران جمعیت هلال احمر و اقدامات پیش بیمارستانی، مصدومان حادثه توسط 2 کد اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا منتقل شدند.

 

وی با اشاره به اینکه در این حادثه ۲ نفر مصدوم و یک نفر در دم جان خود را از دست داد، عنوان کرد: عملیات رهاسازی فرد متوفی با توجه به شدت حادثه توسط نجات‌گران جمعیت هلال احمر با همکاری راهداری، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و پلیس راهور پس از ۱۰ ساعت به پایان رسید و فرد متوفی رهاسازی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۷۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان