//
کدخبر: ۲۸۰۰۸۵ //

آتش سوزی هولناک در خیابان سهروردی/ نجات مادر و دو فرزندش

آتش‌سوزی اتاق سرایداری در یک ساختمان 6 طبقه مسکونی واقع در خیابان سهروردی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه کشاند.

آتش سوزی هولناک در خیابان سهروردی/ نجات مادر و دو فرزندش

صبح امروز در پی تماس ساکنان یک ساختمان شش طبقه مسکونی با سامانه 125 و اطلاع‌رسانی این آتش سوزی، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله و همزمان آتش نشانان ایستگاه‌های 53 ، 73 و گروه امداد ونجات 13 این سازمان را به خیابان شهید بهشتی، خیابان سهروردی شمالی روانه کرد.

یدالله مددی معاون منطقه ۶ عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل آتش سوزی حضور یافته بود، گفت: آتش سوزی در یک اتاق سرایداری به مساحت تقریبی ۲۰ متر مربع که در طبقه منفی یک قرار داشت، رخ داد.

به گزارش فرتاک نیوز ؛ وی با اشاره به انتشار دود ناشی از این آتش سوزی از مسیر رمپ پارکینگ منفی ۱ به طبقات فوقانی و راهروها، اضافه کرد: نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی، در قالب دو گروه عملیات خود را آغاز کردند.

مددی ادامه داد: یک گروه از آتش نشانان توانستند به سرعت خود را به کانون  آتش سوزی  رسانده و شعله‌های آتش را مهار کنند و گروه دیگر نیز به جستجو در داخل طبقات ساختمان پرداختند و موفق شدند سه نفر از ساکنان یکی از واحد مسکونی در طبقات بالایی که شامل مادر و دو فرزندش بود را به سلامت از محیط خطرناک به محلی امن انتقال دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان