//
کدخبر: ۲۷۷۰۹ //

داماد مسلح ۷ عضو خانواده همسرش را قتل عام کرد

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به وقوع نزاع و درگیری خانوادگی در آذربایجان غربی گفت: در اثر این حادثه 7 نفر جان خود را از دست دادند.

داماد مسلح 7 عضو خانواده همسرش را قتل عام کرد

به گزارش فرتاک نیوز،  سرپرست اورژانس کشور با اشاره به وقوع نزاع خانوادگی و تیراندازی در سلماس آذربایجان غربی اظهار کرد: بامداد دیروز در پی درگیری داماد یک خانواده با اقوام همسر خود، یک نفر مصدوم شد و 6 نفر جان باختند.

 

پیرحسین کولیوند،  افزود: سه دستگاه آمبولانس برای کمک به حادثه دیدگان به محل حادثه اعزام شد و نیروهای اورژانس، اقدامات لازم را برای  نجات جان حادثه دیدگان انجام دادند. وی یادآور شد: متاسفانه در این حادثه پنج نفر از اعضای خانواده از جمله 3 خانم 58 ،28 و 24 ساله و دو آقای 27 و 61 ساله در صحنه جان باخته بودند. همچنین یکی از مصدومان حین انتقال به بیمارستان فوت کرد و مصدوم دیگر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.

 

سرپرست اورژانس کشور، خاطرنشان کرد: مصدوم که یک دختر شش ساله بود، در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان خاتم الانبیا(ص) سلماس بستری شد.

 

 دختر 6 ساله هم دوام نیاورد

 

شمار قربانیان قتل عام خانوادگی در سلماس به هفت تن رسید.به گزارش رکنا، تعداد مقتولان حادثه بامداد روز گذشته شهرستان سلماس به 7 نفر رسید.

 

دختر بچه شش ساله که در بیمارستان تحت مداوا بود نیز بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

 

این گزارش حاکی است ضارب داماد ۳۹ ساله خانواده است که به علت اختلافات خانوادگی تمام اعضای خانواده را به قتل رسانده و از صحنه متواری شده بود. اما وی چند ساعت پس از ارتکاب قتل دستگیر شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان