//
کدخبر: ۱۰۱۴۹ //

خواستگار شکست‌خورده خانواده‌اش را قتل‌عام کرد

جوان دانشجو پس از بازگشت از هندوستان تصمیم به ازدواج گرفت اما نه خانواده دختر به این وصلت تمایل داشتند و نه پدر و مادرش پولی برای سروسامان دادن او.

در چنین شرایطی بود که پسر جوان تصمیم هولناکی گرفت.بعدازظهر شنبه، مأموران پلیس شهرستان کلاله استان گلستان در جریان جنایت هولناکی در روستای آقیاجی قرار گرفتند. در این حادثه زن و مرد میانسالی به همراه نوه‌ 3ساله‌شان به قتل رسیده بودند. زوج میانسال با ضربات هولناک تبر جانشان را از دست داده بودند و پسربچه خردسال خفه شده بود.

کسی که ماجرای جنایت را به پلیس گزارش کرده بود، یکی از فرزندان زوج میانسال بود. او گفت: خواهرم مریض بود و چون قرار بود در بیمارستان بستری شود، پسرش را به خانه پدرم برد تا آنها از او نگهداری کنند. ساعتی قبل به پدر و مادرم زنگ زدم تا حالشان را بپرسم اما جوابی نشنیدم. نگران شدم و به خانه آنها رفتم. باز هم کسی جواب آیفون را نداد. برای همین با کمک همسایه‌ها در را شکستیم و وارد که شدیم، با اجساد آنها روبه‌رو شدیم.

کارآگاهان در همان تحقیقات اولیه به پسر 30ساله زوج میانسال مشکوک شدند. او که دانشجوی‌ آی‌تی در هندوستان بود از چند‌ماه قبل به ایران برگشته و دیگر حاضر نشده بود برای ادامه تحصیل به هندوستان برود. مأموران متوجه شدند که پسر جوان زمانی که در هندوستان بوده دچار اختلالات روحی و روانی نیز شده و به همین دلیل خانواده‌اش را اذیت می‌کرده است.

او که به دختر جوانی در یکی از روستاهای اطراف دل بسته بود، به پدر و مادرش اصرار می‌کرد که به خواستگاری او بروند و این در حالی بود که خانواده دختر راضی به این وصلت نبودند. با این حال پسر جوان به پدرش فشار می‌آورد که زمین‌های کشاورزی‌اش را بفروشد و پولش را به او بدهد تا بتواند با دست پر به خواستگاری دختر مورد علاقه‌اش برود و بر سر همین موضوع با خانواده‌اش درگیر بود.

کارآگاهان در ادامه متوجه شدند که همزمان با این جنایت، پسر جوان با سرقت خودروی سمند پدرش ناپدید شده است. با توجه به حساسیت موضوع، چندین اکیپ عملیاتی راهی روستاهای اطراف شدند و جست‌وجوی گسترده برای پیداکردن ردی از مظنون شماره یک این جنایت هولناک شروع شد.

به گفته سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان، ساعاتی از جنایت گذشته بود که مأموران موفق شدند با شناسایی و متوقف‌کردن خودروی سمند، قاتل را دستگیر کنند. پسر جوان که در این مدت در روستاهای اطراف و داخل ماشین پنهان شده بود، پس از دستگیری خونسردانه به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت که پس از قتل پدر و مادرش با تبر، به‌دلیل اینکه خواهرزاده‌اش شاهد این جنایت بوده، او را نیز به قتل رسانده است. رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: تحقیقات اولیه در این پرونده در حالی ادامه دارد که متهم برای بررسی وضعیت روحی و روانی‌اش در اختیار پزشکی قانونی قرار خواهد گرفت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۱۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان