//
کدخبر: ۲۶۷۵۷ //

فرهاد وقتی به در خانه ام آمد وسوسه شدم او را داخل بردم و...

فرهاد وقتی به در خانه ام آمد وسوسه شدم او را داخل بردم و با او رابطه شیطانی برقرار کردم.

فرهاد وقتی به در خانه ام آمد وسوسه شدم او را داخل بردم و...

به گزارش فرتاک نیوز، مرد مواد فروش که پسرنوجوان را آزار داده و جنازه وی را در خیابان رها کرده بود پس از جلب رضایت اولیای دم به زندگی برگشت و دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

بامداد سیزدهم اردیبهشت 89 جنازه یک پسر نوجوان که کارت شناسایی همراهش نشان می داد فرهاد نام دارد در حاشیه خیابان ابوسعید پیدا شد. آثار ضرب و جرح روی جسد نمایان نبود و جنازه برای روشن شدن علت مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد. پلیس Police در نخستین گام از تحقیقات به بررسی هویت وی پرداخت .وقتی یک زن و مرد میانسال به کلانتری 157 مسعودیه رفتند و ناپدید شدن پسر 11ساله شان را به پلیس اعلام کردند مشخص شد جنازه ناشناس متعلق به فرزند انهاست. این پدر و مادر گفتند پسرشان صبح روز قبل از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت.

    وقتی پزشکی قانونی علت مرگ پسر نوجوان را خفگی اعلام کرد پرونده رنگ و بوی جنایی به خود گرفت و تلاش برای ردیابی عامل یا عاملان جنایت Crime خاموش  آغاز شد. در گزارش پزشکی قانوین همچنین روشن شد این پسر قبل از مرگش مورد ازار قرار گرفته بود. پلیس در تحقیقات محلی دریافت مرد جوانی به نام غلام کهقاچاقچی Smuggler مواد مخدر Drugs است در نزدیکی محل پیدا شدن جنازه سکونت دارد و همسایه ها بارها نسبت به رفت و آمدهای مشکوک به خانه اش از وی شکایت کرده اند. به این ترتیب غلام  33 ساله بازداشت شد. وی که منکر آشنایی با پسر نوجوان بود وقتی فهمید همسایه ها گفته اند وی را همراه فرهاد دیده اند به ناچار لب به اعرتاف گشود و گفت: پسر نوجوان را در پارک دیدم. او از من مواد می خواست اما به خاطر سن کم به او مواد ندادم. اما نیمه شب مقابل در خانه ام آمد. او که حال طبیعی نداشت با التماس از من مواد خواست. من هم او را به داخل خانه دعوت کردم. فرهاد در راه پله ها مشغول مواد کشیدن شد و من در خانه ام خوابیدم. اما صبح زود متوجه شدم جان سپرده است. من از ترسم جنازه اش را به خیابان بردم و با اروژانس تماس گرفتم.

این متهم درباره آزار پسر نوجوان گفت: وقتی فرهاد به خانه مان امد گرسنه بود. من برایش غذا گرم کردم و به او دادم. من با میل خودش او را ازار دادم اما وقتی نیمه شب خروپف کرد او را از خواب بیدار کردم . می ترسیدم پدر و مادرم که در طبقه بالا زندگی می کردند متوجه حضور او شوند. اما فرهاد بار دیگر به خواب رفت وباز شروع به خرو پف کرد. من هم دستم را روی دهانش گذاشتم تا ساکت شود اما یکباره متوجه شدم نفس نمی کشد. به همین خاطر از ترسم جنازه شا را به خیابان بردم و رها کردم.

به دنبال اعتراف های مرد مواد فروش وی پای میز محاکمه ایستاد و به قصاص و شلاق Whip محکوم شد. حکم صادره در شعبه 16 دیوان عالی کشورتایید شده بود که پدر و مادر فرهاد با دریافت دیه اعلام رضایت کردند. به این ترتیب غلام از یک قدمی چوبه دار به زندگی برگشت و دیروز از جنبه عمویم جرم Crime محاکمه شد.

در ابتدای این جلسه که در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و طبق ماده 612 قانون Law مجازات اسلامی برای غلام مجازات خواست. سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و

گفت: باور کنید قصد کشتن Killing پسر نوجوان را نداشتم. من فقط برای ساکت شدن او دستم را مقابل دهانش گرفتم اما چون مواد مخدر استفاده کرده بود بیهوش شد و جان سپرد.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و غلام را به 8 سال زندان Prison با احتساب روزهای بازداشت محکوم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۵۷ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    یک جانی را به جامعه بر گردانید تا دوباره جنایت کند مرحبا!!!!!

  • ساحل

    پسر11ساله مگه چقدر اعتیاد داشته که اونطو ر اومده در خونه و التماس کرده!!!!
    جامعه ما داره به کجاها کشیده میشه😐😐

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان