//
کدخبر: ۲۵۸۲۰۵ //
در فارس اتفاق افتاد؛

قاتل فراری دستگیری شد/ او مرد روستایی را به رگبار گلوله بست

فرمانده انتظامی استهبان گفت: فردی که حدود یک ماه قبل با اسلحه جنگی شخصی را به قتل رسانده بود در روستای "خانه کت" از توابع این شهرستان دستگیر و روانه زندان شد.

قاتل فراری دستگیری شد/ او مرد روستایی را به رگبار گلوله بست

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ "حسین اکبرپور" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر، بیان کرد: حدود یک ماه قبل فردی به هویت معلوم در روستای "خانه کت" این شهرستان به دلیل اختلاف ملکی توسط شخصی به قتل می‌رسد و سپس قاتل متواری می‌شود که موضوع شناسایی و دستگیری به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار می‌گیرد.

 

قاتل فراری در"خانه کت" دستگیر شد

 

سرهنگ "اکبرپور" خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت کشف جرایم خشن، یک تیم از ماموران مجرب با اقدامات فنی، اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند با به دست آوردن سرنخ های جدید، قاتل را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران موفق شدند قاتل فراری را در روستای "خانه کت" از توابع این شهرستان را دستگیر کنند، گفت: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که به دلیل اختلاف مالکی، مقتول را با اسلحه جنگی به قتل رساندم.

معاون اجتماعی پلیس فارس با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل، یک قبضه اسلحه جنگی استفاده شده در صحنه جرم و تعدادی مهمات نیز کشف شد، گفت: قاتل فراری تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۲۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان