//
کدخبر: ۲۵۸۰۳۵ //

عامل قتل جوان کنگانی دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مردی ۴۲ساله که در شهرستان کنگان به‌علت اختلاف مالی و ملکی یک جوان ۳۵ساله را به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیری شد.

عامل قتل جوان کنگانی دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار خلیل واعظی با اشاره به وقوع یک فقره قتل در روز ۲۹بهمن  سال گذشته در شهرستان کنگان، اظهار داشت: کارشناسان و کارآگاهان پلیس آگاهی هنگامی که در محل وقوع حادثه حاضر شدند، مشاهده کردند فردی با ضربات گلوله به قتل رسیده است، در همین راستا سریعاً اقدامات فنی و بررسی‌های میدانی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: وجود آثار خون، نحوه مرگ و مستندات دیگر باعث شد کارآگاهان پلیس فرضیه قتل مقتول را در دستور کار قرار داده و مسیر تحقیقات را بر روی شناسایی هویت قاتل متمرکز کنند.

وی خاطرنشان کرد: قاتل که با پوشش‌های خاص و زیرکانه‌ای مرتکب قتل شده بود تصور می‌کرد که هیچ‌گونه ردی از وی برجا نمانده است، اما پلیس توانست با جمع‌آوری مستندات، این فرد ۴۲ساله را که ساکن شهر کنگان بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کند.

واعظی بیان کرد: متهم به قتل، در بازجویی‌های اولیه ابتدا منکر بزه ارتکابی می‌شد، اما پس از مواجهه با مدارک پلیس به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات مالی و ملکی بیان کرده است، ادامه داد: تحقیقات کارآگاهان پلیس در این خصوص ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۰۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان