//
کدخبر: ۲۵۱۹۶۹ //

انهدام باند جاعلان املاک مسکونی شهر جدید هشتگرد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از انهدام باند جاعلان املاک شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت: متهم را در حال معامله ملک در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان ساوجلاغ منتقل شد.

انهدام باند جاعلان املاک مسکونی شهر جدید هشتگرد

به گزارش فرتاک نیوز، محمدنادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرزگفت: درپی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر این که افرادی اقدام به جعل اسناد مسکونی کرده و واحدهای مسکونی در حال ساخت واقع در شهر جدید هشتگرد را با مبالغ بالا به افراد غیر واگذار و به فروش می‌رسانند، دستگیری اعضای باند در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان وارد عمل شده و پس از اطلاع از حضور وی در یک واحد املاکی به محل مورد نظر اعزام و متهم را در حال معامله ملک در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان ساوجلاغ منتقل کردند.

نادربیگی ادامه داشت: نامبرده در بازجویی‌های کارآگاهان در ابتدا منکر جعل و فروش غیر قانونی واحدهای مذکور شد؛ اما در مواجه با اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت که با همدستی یک مشاور املاک و 2 نفر دیگر که در کار جعل اسناد و ساخت مهرهای جعلی فعال هستند اقدام به جعل اسناد املاک مسکونی در حال ساخت شهر جدید هشتگرد کرده و سپس آن ها را با مبالغ بالا به افراد دیگر فروخته‌اند.

این مقام انتظامی گفت: با تلاش کارآگاهان، سایر متهمان نیز دستگیر و ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر جعل اسناد، اذعان داشتند که اقدام به فروش 3 واحد مسکونی به قیمت 2 میلیارد و 460 میلیون ریال به 3 نفر کرده اند.

وی بیان کرد: پرونده شکات در حال رسیدگی است .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۹۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان